کنسرت ماکان بند در اصفهان برگزار می شود

کنسرت موسیقی ماکان بند در تالار رودکی اصفهان برگزار می‌شود. نام «ماکان» ریشه فارسی و دیلمی دارد که نام یکی از پسران "کاک" از حاکمان مازندران در قرن چهارم هجری قمری است که سرداری دلیر بوده است.

کنسرت موسیقی "ماکان بند" در تالار رودکی اصفهان برگزار می‌شود. نام «ماکان» ریشه فارسی و دیلمی دارد که نام یکی از پسران "کاک" از حاکمان مازندران در قرن چهارم هجری قمری است که سرداری دلیر بوده است.
به گزارش ایمنا، گروه موسیقی پاپ "ماکان باند از معدود گروه‌های هستند که طی فقط یک سال مشهور شدند.
در این گروه "رهام هادیان" و "امیر مقاره" به عنوان خواننده فعالیت دارند و "امیر میلاد نیکزاد" نیز رهبری ارکستر را به عهده دارد، هم‌چنین سرپرست گروه نیز "یاشار خسروی" یکی از نوازندگان مطرح ساکسیفون است که در سال ۱۳۹۵ پس از تشکیل این گروه، رهبری این گروه را بر عهده گرفت.
"نرو"، "شیک"، "با تو ارومم"، "چشمای تو"، "پنجره"، "بازیچه"، دیوونه بازی"، "ای داد"، "مثل کوه"، "این خیابونا"، "بارون" و "هر بار این درو" ازجمله آلبوم‌های گروه موسیقی "ماکان باند" است.
کنسرت موسیقی "ماکان بند" ۱۴ تیرماه در سالن همایش‌های سیتی‌سنتر برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند برای تهیه بلیت و دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتیiranconcert.com مراجعه کنند.
برای اطلاع از برنامه کنسرت های اصفهان کلیک کنید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار