پوشش 21 هزار و 500 نفری بیمه سلامت در نطنز

رئیس بیمه سلامت شهرستان نطنز گفت: بیش از 21 هزار و 500 نفر در شهرستان نطنز تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

جواد تدبیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در نطنز، اظهار کرد: بالغ بر 21 هزار و 500 نفر در سطح شهرستان نطنز تحت پوشش بیمه سلامت هستند و از آن استفاده می‌کنند.
وی افزود: میزان جذب بیمه‌شدگان در شهرستان نطنز در سال جاری نسبت به سال قبل با رشد 5 درصدی روبرو بوده است که نشان از استقبال مردم شهرستان نطنز از بیمه سلامت است.
رئیس بیمه سلامت نطنز گفت: ارتباط خوب و مؤثر سازمان بیمه سلامت ایران با مؤسسات بیمه‌گذار یعنی همان ادارات، می‌تواند نقش مهمی در میزان رضایت بیمه‌شدگان از سازمان بیمه سلامت داشته باشد.
وی تصریح کرد: ارتباط با مؤسسات بیمه‌گذار و ارائه تمام بخشنامه‌های مختص بیمه‌شدگان به این مؤسسات و آشنایی بیمه‌شدگان تحت پوشش از قوانین و دستورالعمل‌های سازمان بیمه سلامت می‌تواند نقش مؤثری در موفقیت سازمان و رضایت بیمه‌شدگان تحت پوشش داشته باشد.
تدبیری خاطرنشان کرد: باید به گونه‌ای با مؤسسات بیمه‌گذار و بیمه‌شدگان تحت پوشش به خصوص در صندوق کارکنان دولت و سایر اقشار ارتباط داشته باشیم که آن‌ها با اطلاعات درست از قوانین و دستورالعمل‌های بیمه ای بتوانند به درستی از خدمات این سازمان استفاده و باعث رضایت این بیمه‌شدگان شوند.
وی گفت: افزایش دانش و بالا بردن سطح آگاهی بیمه‌شدگان در حوزه سلامت، موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های بالای درمانی، جلوگیری از اتلاف وقت و به تبع آن رضایتمندی بیمه‌شدگان خواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار