عوارض صنفی کاشان، با 20 درصد تخفیف دریافت می‌‍‌‌شود

مدیر درآمد شهرداری کاشان گفت: دریافت عوارض صنفی در کاشان طی فصل تابستان 20 درصد تخفیف خواهد داشت.

به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان در کاشان، عباس شافعی با اعلام این خبر، اظهار کرد: این طرح همراه با بخشودگی جرایم دیرکرد عوارض نوسازی، اجرایی می شود وشهروندان برای استفاده از این تسهیلات می توانند به شهرداری منطقه خود مراجعه کنند.
وی افزود: قانون مالیات برارزش افزوده یکی از قانون های مترقی پس از انقلاب است، اما به دلایل مختلف ابهام و بی نظمی هایی در پرداخت سهم عوارض شهرداری ها از محل این قانون وجود دارد و این موضوع باعث شده که شهرداری ها نتوانند برنامه ریزی مشخصی در خصوص این منبع درآمدی پایدار داشته باشند.
مدیر درآمد شهرداری کاشان یکی دیگر از چالش های شهرداری را احکام پیوسته دیوان عدالت اداری در خصوص ابطال تعرفه عوارض شهرداری ها دانست و تصریح کرد: باید تعامل منطقی بین قضات دیوان و شهرداری ها برقرار شود، چرا که با این روند حداقل منابع درآمدی شهرداری ها نیز از دست خواهد رفت.
وی یکی دیگر از مشکلات شهرداری در حوزه درآمد را روند آرام برگزاری جلسات کمیسیون ماده پنج و کمیته کار این کمیسیون دانست و افزود: پیگیری شورای شهر در تشکیل منظم جلسات نقش موثری را در تعیین تکلیف بسیاری از پرونده های شهرداری و افزایش درآمدها خواهد داشت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار