معنوی نژاد: تلاش خود را برای رسیدن به جاکارتا انجام خواهم داد

لژیونر والیبال ایران به دلیل آسیب دیدگی لیگ ملت‌ها را از دست داد و حال خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی مهیا می‌کند.

لژیونر والیبال ایران به دلیل آسیب دیدگی لیگ ملت‌ها را از دست داد و حال خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی مهیا می‌کند.
محمد جواد معنوی نژاد در گفتگو با مهر، درباره آخرین شرایط و وضعیت خود گفت: قرار بود از هفته سوم رقابت‌ها به تیم ملی ملحق شوم اما روند درمانم به آرامی پیش رفت. به همین دلیل کادر فنی و پزشکی ترجیح دادند در این رقابت‌ها بازی نکنم. در حال حاضر طبق برنامه دکتر افروز، پزشک تیم پیش می روم تا در اردوهای بعدی تیم ملی حاضر شوم.
معنوی نژاد که نام او نیز در لیست بازیکنان تیم «ب» برای حضور در جاکارتا دیده می شد درباره خبر اعزام تیم اصلی گفت: خبری در این باره ندارم و الان از شما می شنوم. در هر صورت به عنوان بازیکن و سرباز فدراسیون هرجا که بگویند می روم، چه در تیم اصلی و چه تیم «ب» وظیفه من است که حاضر شوم و با کمال میل نیز بازی خواهم کرد.
او درباره وضعیت مصدومیتش و اینکه به بازی‌های آسیایی خواهد رسید یا خیر؟ گفت: تمام تلاش خود را خواهم کرد تا مصدومیتم برطرف شود و امیدوارم به بازی‌های آسیایی خواهم رسید.
ملی پوش والیبال درباره حضور جوانان در ترکیب تیم ملی در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال اظهار کرد: شرایط لیگ ملت‌ها امسال برای تیم ملی سخت بود چرا که علاوه بر بُعد مسافت، فاصله زمانی نیز مدام تغییر می کرد. در این دوره بازیکنانِ جوان خوبی به تیم ملی ملحق شدند. برای هماهنگ شدن و بازی کردن در سطح رقابت‌های بزرگسالان نیاز به زمان است اما با این شرایط و با توجه به اینکه نخستین سال‌شان بود خوب بازی کردند، ان شالله برای سال‌های آینده بیش تر آماده می شوند.
تیم ملی والیبال شهریورماه، رقابت‌های قهرمانی جهان را در پیش دارد و معنوی نژاد درباره کسب نتیجه در این مسابقات بیان کرد: برای پیش بینی کسب نتیجه زود است، تمام تیم‌ها با بهترین‌های خود در این مسابقات حاضر می شوند. رقابت‌های قهرمانی جهان یکی از مهم ترین بازی‌هاست. ما نیز برای ارائه نمایش خوب به رقابت‌ها خواهیم رفت و تمام تلاش خود را خواهیم کرد.
لژیونر والیبال در پایان گفتگو با خبرنگار مهر، از تمدید قراردادش با تیم ورونا ایتالیا گفت: فصل گذشته شرایط خوبی با این تیم داشتم و موفق شدم به اهدافِ باشگاه دست یابیم. پیشنهادهای دیگری از سایرِ کشورها وهمچنین چند باشگاه ایتالیالی داشتم، اما چون در ورونا جا افتادم و با مربیان، باشگاه و هواداران هماهنگ شده بودم ترجیح دادم در این تیم بمانم و امیدوام امسال نیز به اهدافمان دست یابیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار