چرخ گوشت دست نهال 1.5 ساله را بلعید

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: ساعت 12:32 دقیقه ظهر امروز یک مورد گیر کردن دست کودک داخل چرخ گوشت به سامانه 125 اعلام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: ساعت 12:32 دقیقه ظهر امروز یک مورد گیر کردن دست کودک داخل چرخ گوشت به سامانه 125 اعلام شد.
محمد شریعتی در گفت‌وگو با فارس از بلعیده شدن دست کودک 1.5 ساله اصفهان توسط چرخ گوشت خبر داد و اظهار کرد: حادثه فوق در ساعت 12:32 دقیقه توسط اورژانس بیمارستان الزهرا به منظور کمک و همیاری به کادر پزشکی بیمارستان به منظور جداسازی دست کودک به سامانه 125 اعلام شد که بلافاصله ستاد فرماندهی ایستگاه شماره 3 به همراه افسر کشیک به محل حادثه اعزام کرد.
وی افزود: دختر بچه 1.5 ساله توسط تیم پزشکی به اتاق عمل اورژانس انتقال یافت و پس از بیهوش کردن وی بلافاصله اکیپ عملیاتی حاضر در بیمارستان در حضور تیم پزشکی و با دستگاه مینی فرز و هیدرولیک مخصوص شروع به برش گلویی چرخ گوشت کردند و با توجه به سخت بودن آلیاژ بدنه و تیغه چرخ گوشت با احتیاط کامل به برش و آزادسازی دست کودک از میان چرخ‌دنده‌های دستگاه اقدام کردند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: پس از آزادسازی دست کودک از داخل چرخ گوشت شاهد له و چرخ شدن 4 عدد از انگشتان دست چپ کودک بودیم که بلافاصله کودک و بقایای انگشتان وی برای درمان در اختیار کادر پزشکان متخصص قرار گرفت.
وی علت این حادثه تلخ را بی‌احتیاطی والدین، همچنین بازیگوشی کودک بیان کرد و گفت: در زمان وقوع احتمالی چنین حوادثی والدین ضمن خونسردی و اطلاع سریع و دقیق حادثه به سازمان آتش‌نشانی خود به هیچ عنوان اقدام به جداسازی دست کودک نکنند و حتی‌المقدور در لحظات اولیه با حمل همان وسیله اقدام به انتقال حادثه دیده به مراکز درمانی کنند.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار