احداث پروژه‌های تجاری و خدماتی در سایت‌های مسکن مهر اصفهان

مدير مسكن و ساختمان اداره كل راه وشهرسازي گفت: پروژه هاي تجاري- خدماتي در سايت هاي مسكن مهر استان اصفهان به صورت مشاركتي احداث خواهد شد.

مدير مسكن و ساختمان اداره كل راه وشهرسازي گفت: پروژه هاي تجاري- خدماتي در سايت هاي مسكن مهر استان اصفهان به صورت مشاركتي احداث خواهد شد.
به گزارش ایسنا، ايمان طاهر در خصوص خدمات روبنايي مسكن مهر و جهت رفاه ساكنان مسكن مهر، اظهار کرد: اين اداره كل اقدام به تعريف پروژه هاي تجاري و خدماتي به صورت پيماني و مشاركتي در سايت مسكن مهر شهرستان ها کرده كه اين موارد در دست طراحي، اجرا و واگذاري است.
وی با بیان اینکه پروژه تجاري - خدماتي مسكن مهر نايين به صورت پيمانكاري آغاز و هم اكنون آماده بهره برداري است، افزود: پروژه تجاري - خدماتي مسكن مهر گلپايگان نيز در قالب پروژه هاي مشاركتي فراخوان عمومي شده و هم اكنون در مرحله طراحي است .
مدير مسكن و ساختمان اداره كل راه و شهرسازي استان اصفهان در خصوص برنامه هاي آتي اين مديريت در راستاي خدمات روبنايي و طراحي، اجرا و واگذاري پروژه هاي مشاركتي و پيمانكاري در ديگر شهرستان ها، اظهار کرد: در جهت تسهيل دسترسي به خدمات براي ساكنان مسكن مهر شاهين شهر نيز پروژه اي تجاري - خدماتي در دوطبقه و با زيربناي حدود 3200 متر مربع طراحي شده كه در مرحله اخذ پروانه بوده و در سال جاري در قالب پروژه هاي مشاركتي به مرحله اجرا در مي آيد .
وی اضافه کرد: در سايت مسكن مهر كاشان نيز پروژه اي دو طبقه با زيربناي حدود 1900 مترمربع و با كاربري تجاري - خدماتي طراحي شده كه در مرحله انجام مراحل مناقصه است و در تابستان سال جاري به مرحله اجرا در مي آيد.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار