بیش از 400 نفر از تسهیلات بهزیستی استفاده کرده‌اند

رئیس اداره بهزیستی نطنز گفت: در پنج سال گذشته410 نفر از افراد تحت حمایت بهزیستی نطنز از تسهیلات این مرکز استفاده کرده‌اند.

رئیس اداره بهزیستی نطنز گفت: در پنج سال گذشته410 نفر از افراد تحت حمایت بهزیستی نطنز از تسهیلات این مرکز استفاده کرده‌اند. مهدی محبی در گفت‌وگو با ایسنا در نطنز اظهار کرد: از سال 92 تا کنون 410 نفر از افراد تحت حمایت این مرکز از تسهیلات در حوزه‌های اجتماعی، توان‌بخشی و پیشگیری استفاده کرده‌اند.
وی افزود: در زمینه اشتغال‌زایی برای افراد تحت حمایت بهزیستی اقدامات مناسبی انجام شده است که 54 نفر در قالب کارفرمایی و یا خویش فرمایی مشغول به فعالیت هستند و 5 نفر هم به صورت خویش‌فرما برای خود اشتغال‌زایی کرده‌اند.
رئیس اداره بهزیستی نطنز گفت: در بخش بیمه هم 37 نفر از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بیمه هستند و 12 نفر از سرپرستان خانوار هم معرفی به کارفرما شده‌اند تا از بیمه استفاده کنند.
وی تصریح کرد: شاید معلولان از نظر فیزیکی کمبودهایی داشته باشند، اما به دلیل روح بزرگ و وجدان بیداری که دارند قطعاً اگر جایی به کار گرفته شوند، برای کار خود کم نمی‌گذارند و نهایت تلاش خود را انجام می‌دهند.
محبی خاطرنشان کرد: معلولان می‌توانند پا به پای افراد سالم از نظر جسمی کار کنند و هیچ اختلالی هم در روند کاریشان ایجاد نشود که از همه کارفرمایان می‌خواهیم که از معلولان جسمی در بخش‌های اشتغالی خود استفاده کنند.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار