کاهش ۷۵ درصدی مصرف آب فولاد

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: تولیدات فولاد هرمزگان به ۳ میلیون تن خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: تولیدات فولاد هرمزگان به ۳ میلیون تن خواهد رسید.
به گزارش ایمنا، بهرام سبحانی_ صبح امروز نوزدهم تیرماه ۹۷ _در مراسم افتتاح طرح توسعه فولادسازی و نورد پیوسته فولاد سبا اظهار کرد: شرکت فولاد مبارکه بزرگترین واحد فولادسازی کشور و بزرگترین کارخانه فولاد با سهم ۲۲ درصدی در خاورمیانه است.
وی افزود: فولاد مبارکه، فولاد سبا و فولاد هرمزگان سه مجموعه تشکیل دهنده شرکت هستند که بیش از ۱۰ میلیون تن تولید در سال دارند و شرکت فولاد بزرگترین شرکت سهامی است.
مدیرعامل فولاد مبارکه اضافه کرد: واحدهای عملیاتی شرکت در سراسر کشور گسترده هستند. این شرکت در لیست صد شرکت برتر تولید فلزات، رتبه اول را کسب کرد و نادرترین شرکتی است که در زنجیره تولید هیچ وابستگی ندارد.
سبحانی اضافه کرد: ۳۵۰ هزار نفر مجموع اشتغال مستقیم و غیر مستقیم این شرکت است و شرکت همیشه در حال توسعه بوده است.
مدیرعامل فولاد مبارکه افزود: در پنج سال گذشته تا به حال بیش از شش هزار میلیارد تومان در کل واحدهای فولادسازی هزینه شده است.
سبحانی با اشاره به طرح‌های توسعه این شرکت گفت: در طرح توسعه فولاد هرمزگان تولیدات این واحد از ۱.۵ میلیون تن به ۳ میلیون تن خواهد رسید.
وی با اشاره به مصرف آب فولاد مبارکه گفت: از سال ۷۰ تا به امروز مصرف آب این شرکت ۷۵ درصد کاهش داشته است و به ازای تولید هر کیلو فولاد سه لیتر آب نیاز است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار