دیالوگ های هزار پا شرم آور است
ذهن خلاق کارگردان، شرایط اجتماعی دهه شصت که قبلاً در «نهنگ عنبر» هم به وفور استفاده شده، رقص، موسیقی قدیمی و نوستالژیک، زوج عطاران و عزتی و... مؤلفههایی هستند که قطعاً باعث رضایت مخاطب در این فیلم خواهند شد
ذهن خلاق کارگردان، شرایط اجتماعی دهه شصت که قبلاً در «نهنگ عنبر» هم به وفور استفاده شده، رقص، موسیقی قدیمی و نوستالژیک، زوج عطاران و عزتی و... مؤلفههایی هستند که قطعاً باعث رضایت مخاطب خواهند شد. اما آیا هدف فیلمسازی مثل داوودی صرفاً همین است؟
چند دیالوگ فیلم که علناً جنسی هستند و شاید باعث خنده چند نفری در سالن شود اما در مقابل باعث سرخ شدن چهره و خجالت خانوادهها در کنار فرزندانشان نیز میشود. دو ساعت همراه با خنده و البته گرمای هوا گذشت و چراغهای سالن روشن میشوند.
روزنامه صبح نوبرترین ها اخبار روز اخبار فرهنگی
۷۴۴۲۴۲
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵
۲۴۶۱ بازدید
۱ نظر
روزنامه اصولگرا: دیالوگهای «هزارپا» شرم آور است ذهن خلاق کارگردان، شرایط اجتماعی دهه شصت که قبلاً در «نهنگ عنبر» هم به وفور استفاده شده، رقص، موسیقی قدیمی و نوستالژیک، زوج عطاران و عزتی و... مؤلفههایی هستند که قطعاً باعث رضایت مخاطب در این فیلم خواهند شد.
روزنامه صبح نو: ذهن خلاق کارگردان، شرایط اجتماعی دهه شصت که قبلاً در «نهنگ عنبر» هم به وفور استفاده شده، رقص، موسیقی قدیمی و نوستالژیک، زوج عطاران و عزتی و... مؤلفههایی هستند که قطعاً باعث رضایت مخاطب خواهند شد. اما آیا هدف فیلمسازی مثل داوودی صرفاً همین است؟
چند دیالوگ فیلم که علناً جنسی هستند و شاید باعث خنده چند نفری در سالن شود اما در مقابل باعث سرخ شدن چهره و خجالت خانوادهها در کنار فرزندانشان نیز میشود. دو ساعت همراه با خنده و البته گرمای هوا گذشت و چراغهای سالن روشن میشوند.
برترین ها اخبار روز اخبار فرهنگی
۷۴۴۲۴۲
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵
۲۴۶۱ بازدید
۱ نظر
روزنامه اصولگرا: دیالوگهای «هزارپا» شرم آور است ذهن خلاق کارگردان، شرایط اجتماعی دهه شصت که قبلاً در «نهنگ عنبر» هم به وفور استفاده شده، رقص، موسیقی قدیمی و نوستالژیک، زوج عطاران و عزتی و... مؤلفههایی هستند که قطعاً باعث رضایت مخاطب در این فیلم خواهند شد.
روزنامه صبح نو: ذهن خلاق کارگردان، شرایط اجتماعی دهه شصت که قبلاً در «نهنگ عنبر» هم به وفور استفاده شده، رقص، موسیقی قدیمی و نوستالژیک، زوج عطاران و عزتی و... مؤلفههایی هستند که قطعاً باعث رضایت مخاطب خواهند شد. اما آیا هدف فیلمسازی مثل داوودی صرفاً همین است؟
چند دیالوگ فیلم که علناً جنسی هستند و شاید باعث خنده چند نفری در سالن شود اما در مقابل باعث سرخ شدن چهره و خجالت خانوادهها در کنار فرزندانشان نیز میشود. دو ساعت همراه با خنده و البته گرمای هوا گذشت و چراغهای سالن روشن میشوند.