آب‌رسانی به 450 هکتار از باغات چادگان

مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان چادگان گفت: با توجه به کاهش بارندگی‌ها و کمبود منابع آب طرح آب‌رسانی به 450 هکتار از باغات در معرض تهدید شهرستان چادگان در حال اجراست.

مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان چادگان گفت: با توجه به کاهش بارندگی‌ها و کمبود منابع آب طرح آب‌رسانی به 450 هکتار از باغات در معرض تهدید شهرستان چادگان در حال اجراست. بختیار حاجتی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: با توجه به کاهش بارندگی‌ها و کمبود منابع آب در دسترس کشاورزان و باغ‌داران در سال جاری، به جهت حفظ باغات مثمر و بنا به سیاست‌های سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان و مدیریت شهرستان چادگان، امسال طرح آب‌رسانی به 450 هکتار از باغات در معرض تهدید چادگان در حال اجراست.
وی افزود: این طرح با محوریت کمیته 5 نقره ماده 11 شهرستان چادگان و با همراهی صنف کشاورزان از طریق صدور حواله آب و برداشت از رودخانه در حال اجراست.
مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان چادگان گفت: در بخش چناررود ایستگاه برداشت آب در پل کلیچه است که توسط تانکرهای حمل آب به باغات بخش چناررود از رودخانه برداشت می‌شود و به باغات حمل می‌شود.
حاجتی خاطرنشان کرد: در بخش مرکزی نیز آب از محل دهکده سازمان عمران زاینده‌رود برداشت و به باغات روستاهای بخش مرکزی حمل می‌شود.
وی اذعان داشت: باغ‌دارانی که نیاز به آب دارند با مراجعه به جهاد کشاورزی جهت دریافت حواله آب مبلغ 50 درصد خودیاری خود را به‌حساب مشخص واریز کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار