انتخابات تنها راه دموکراسی و بهترین شیوه رسیدن به اهداف است

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: برای دموکراسی و جمهوری خواهان، سالم ترین، ساده ترین و صحیح‌ترین راه برای رسیدن به اهدافشان، شرکت هر چه بیشتر در انتخابات است.

انتخابات تنها راه دموکراسی و بهترین شیوه رسیدن به اهداف است

مسعود رضایی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری ایمنا، در رابطه با شرکت مردم در انتخابات 29 اردیبهشت اظهار کرد: انتخابات یکی از راه‌هایی است که در مملکت تغییراتی به وجود می‌آورد و به توسعه اقتصادی، فکری، فرهنگی و اجتماعی کمک می‌کند. بنابراین راه مبارزه با جهل امروزی این است که در انتخابات مشارکت زیادی داشته باشیم.

وی افزود: برای دموکراسی و جمهوری خواهان، سالم ترین، ساده ترین و صحیح‌ترین راه برای رسیدن به اهدافشان، شرکت هر چه بیشتر در انتخابات است. چرا که زمانی که بیشترین مشارکت را داشته باشیم افراد شایسته‌تر و همچنین افرادی که صلاحیت زمام داری حکومت را دارند انتخاب می‌شوند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از همه آحاد ملت تقاضا کرد با مشارکت خود امنیت داخلی و خارجی و همچنین رشد اقتصادی را تأمین کنند.

وی در رابطه با اثر حضور در انتخابات بیان کرد: مشارکت هر چه بیشتر مردم در مرحله نخست، رشد فکری و اندیشه مردم را نشان می‌دهد؛ اینکه مردم به تعیین سرنوشت خودشان علاقه‌مندند و احساس می‌کنند که اندیشه‌شان باید در ساختار حکومتی دخیل باشد که این مورد با آمدن پای صندوق‌های رأی و شرکت در انتخابات به منصه ظهور می‌رسد.

رضایی در مورد بی رغبتی نسبت به حضور در انتخابات گفت: شرکت نکردن در انتخابات به نوعی ناامیدی و کسالت فکری است که در بین افراد وجود دارد. چه در میان افرادی که نسبت به سرنوشتشان بی تفاوت اند و چه افرادی که ناامیدند و احساس می‌کنند اندیشه آنها در هیچ موقعیتی جای ندارد و دخالتشان در ساختار حکومتی بی فایده است.




ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار