فعاالیت 5 رشته ورزشی در شهرستان

رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان گفت: تمام هزینه‌هایی که در اماکن ورزشی اردستان دریافت می‌شود کمتر از 70 درصد هزینه‌ای است که اداره کل استان اعلام کرده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان گفت: تمام هزینه‌هایی که در اماکن ورزشی اردستان دریافت می‌شود کمتر از 70 درصد هزینه‌ای است که اداره کل استان اعلام کرده است.
عباس روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان در اردستان، اظهار کرد: برنامه‌های اوقات فراغت از ابتدای اردیبهشت ماه با هدف پرهیز از بعضی موازی کاری‌ها در این حوزه، هدفمند کردن برنامه‌های اوقات فراغت و ایجاد نشاط شروع شده است و خوشبختانه استقبال بسیاری نیز انجام شده.
وی با بیان اینکه استقبال از ورزش بانوان در اردستان بسیار خوب بوده است افزود: رشته‌های رزمی مجدد در شهر اردستان احیا شده است و در حال حاضر در بخش برادران و خانم‌ها فعالیت قابل توجهی دارند.
رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان گفت: یک سری رشته‌های ورزشی در گذشته به فراموشی سپرده شده بود که با رایزنی‌هایی که انجام شد خوشبختانه بیش از 13 رشته ورزشی مجدد فعالیت خود را از سر گرفتند.
روحانی آمار کارت بیمه ورزشی را بیش از 700 کارت بیمه در سال جاری عنوان کرد و گفت: رشته‌های والیبال، بسکتبال، دومیدانی، هندبال و شطرنج در بخش برادران امسال مجدد فعالیت خود را شروع کردند.
وی گفت: زمین چمن مصنوعی با هزینه بالغ بر 3 میلیارد ریال به بهره برداری رسید. البته کمبودهایی دارد که در تلاش برطرف کردن آن هستیم. زمین چمن طبیعی در حال خاکریزی و در حال آماده شدن برای کشت است.
رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان در جواب سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه خانواده‌ها از هزینه بالای بلیط استخر و کلاس‌های آموزشی شنا گلایه دارند گفت: قیمت دریافتی در اماکن ورزشی مستلزم هزینه‌هایی است که یک مکان ورزشی دارد. با توجه به افزایش قیمت حامل‌های انرژی اگر بخواهیم هزینه‌هایی که انجام می‌شود را جبران کنیم باید قیمت‌های دریافتی را افزایش دهیم.
روحانی با اشاره به اینکه تمام قیمت‌هایی که در اماکن ورزشی اردستان دریافت می‌شود قطعا کمتر از 70 درصد هزینه‌ای است که اداره کل استان اعلام کرده گفت: البته در موضوع کلاس‌های آموزشی همچنان تخیفات لازم داده می‌شود. هیچ هزینه کلاس آموزشی در شهرستان اردستان در حد اعلام شده استان نیست.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار