آماده واگذاری چشمه لادر و بام سبز خمینی شهر به بخش خصوصی هستیم

فرماندار خمینی شهر گفت: آماده واگذاری طرح های گردشگری چشمه لادر و بام سبز خمینی شهر به عنوان دو طرح گردشگری به بخش خصوصی هستیم.

فرماندار خمینی شهر گفت: آماده واگذاری طرح های گردشگری چشمه لادر و بام سبز خمینی شهر به عنوان دو طرح گردشگری به بخش خصوصی هستیم.
به گزارش مهر، محمود مسلم زاده ظهر شنبه در بازدید از مجتمع مطبوعاتی اظهار داشت: چشمه لادر و بام سبز خمینی شهر دو طرح گردشگری است که در پی اجرای آن منظره کامل خمینی شهر و حتی اصفهان از بالای بام سبز دیده می شود که در حال واگذاری طرح گردشگری این دو منطقه به بخش خصوصی هستیم.
وی با بیان اینکه توسعه چشمه لادر و بام سبز خمینی شهر با بودجه شهرداری ساخته شده است و برای احداث دو هتل و یک رستوران نیاز به حضور سرمایه گذار داریم، بیان داشت: زیرساخت های آن فراهم شده است و فضای بسیار عالی را ایجاد کردیم.
فرماندار خمینی شهر با اشاره به اینکه منابع طبیعی موافقت خود مبنی بر استفاده از زمین‌های پیرامون کوه لادر را اعلام کرده است تا بتوانیم از این مکان برای فضای گردشگری استفاده کنیم، بیان داشت: زمین های محوطه لادر متعلق به منابع طبیعی است و کاربری کشاورزی ندارد و در حال حاضر پیگیری های اولیه از سوی منابع طبیعی صورت گرفته است تا بتوانیم این زمین ها را به مکان های گردشگری مبدل کنیم.
وی اضافه کرد: همچنین در صدد هستیم مجوزهای زیست محیطی لازم برای ایجاد طرح های گردشگری در چشمه لادر را نیز دریافت کنیم که در حال رایزنی در این ارتباط هستیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار