حماسه دیگری در راه نصف‌جهان

صف‌های طولانی تشکیل شده در برابر شعب اخذ رای از ابتدای زمان رسمی اعلام شده نشان از خلق‌ حماسه‌ای دیگر توسط نصف جهان دارد.

حماسه دیگری در راه نصف‌جهان

به گزارش خبرنگار مهر، صفوف طولانی اصفهانی های شناسنامه به دست از همان دقایق ابتدایی آغاز رای گیری در ۹۶۴ شعبه اخذ رای اصفهان، شان از حضور پرشور و نشاط مردم پایتخت فرهنگی ایران در انتخابات ۹۶ و خلق حماسه ای جدید دارد.

در برخی شعب اخذ رای از مدارس و مساجد گرفته تا شعب اصلی در میدان نقش جهان و پل خواجو صفوف به هم فشرده مردمی از ساعتی قبل از آغاز رای گیری مشهود است، در میان اوج شگفتی خبرنگاران خارجی حاضر در میدان امام خمینی (ره) که در کنار شعبه اخذ رای مسجد شیخ لطف الله حضور یافته اند، حتی قاب دوربین ها نیز از ثبت وسعت دل های دریایی این جمعیت عظیم بازمانده است.

حضور خانوادگی بسیاری از مردم در این صفوف دیدنی است به نوعی که کودکان از یک سو دست در دست پدر و مادر خود دارند و از سوی دیگر گاه گاهی به سمت پدربزگ و مادربزگ های خود می دوند.

تشکیل صف‌های طولانی و خستگی ناپذیر از اصفهانی‌ها در کنار شعب اخذ رای از همان دقایق ابتدایی صبح جمعه نویدخش بخش خلق حماسه ای دیگر از نصف جهان شده و این حماسه در کنار حضور شگفتی آفرین تمام اقوام و قومیت‌ها در سرتاسر کشور از هم کنون به مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و مستکبران تبدیل شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار