مدیرکل دفتر سیاسی استانداری اصفهان منصوب شد

طی حکمی از سوی محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان، حیدر قاسمی به سمت مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اصفهان منصوب شد.

طی حکمی از سوی محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان، حیدر قاسمی به سمت مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اصفهان منصوب شد.
به گزارش فارس، طی حکمی از سوی محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان، حیدر قاسمی به سمت مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری منصوب شد.
معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان، مدیرکلی دفتر امور اداری و مالی استانداری اصفهان، فرمانداری شهرستان تیران و کرون، بخشدار مرکزی اصفهان، نمایندگی استاندار و عضو کمیته دائمی طرح طبقه‌بندی مشاغل کارگری شهرداری‌های استان اصفهان، معاونت برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری اصفهان، مسؤول واحد تقسیمات کشوری استانداری اصفهان و شهرداری خوراسگان از جمله سوابق حیدر قاسمی بوده است.
قاسمی در 29 آذر ماه سال گذشته طی حکمی از قدرت‌اله نوروزی در سمت معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان منصوب شده بود اما عمر این مسؤولیت به 8 ماه نکشید.
در حکم محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان خطاب به حیدر قاسمی آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده جنابعالی بدینوسیله به سمت مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری منصوب می‌شوید؛ امید است در سایه توجهات خداوند متعال و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها در انجام وظایف محوله در راستای تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌ها و برنامه های دولت تدبیر و امید موفق و مؤید باشید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار