تکمیل پروژه‌های عمرانی دانشکده فنی شهرضا

رییس دانشکده فنی خوارزمی پسران شهرضا از مراحل پایانی ساخت خوابگاه خیرساز و تعدادی از پروژه‌های عمرانی این دانشکده خبرداد.

به گزارش ایمنا ، سید مجید عطایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانشجویان این دانشکده در حال حاضر در هفت رشته حسابداری، مکانیک خودرو، ساختمان، نرم افزار رایانه، الکترونیک، برق صنعتی و فن آوری اطلاعات در مقطع کاردانی و رشته الکترونیک کاربردی در مقطع کارشناسی مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۹۶۴ دانشجو در مقطع کاردانی و ۷۹ دانشجو در مقطع کارشناسی این دانشکده مشغول به تحصیل هستند، تصریح کرد: مجوز ایجاد و پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی رشته‌های حسابداری و ساختمان اخذ شده است.

رییس دانشکده فنی خوارزمی پسران شهرضا گفت: در حال حاضر دانشجویان رشته‌های ساختمان، مکانیک خودرو و حسابداری به ساختمان جدید این دانشکده واقع در کیلومتر ۱۵ جاده شهرضا به اصفهان منتقل شده‌اند.

عطایی ادامه داد: کلنگ احداث خوابگاه خیرساز ساختمان جدید این دانشکده در سال ۹۵ با حمایت یکی از خیران شهرستان به زمین خورد.

وی با بیان اینکه این خوابگاه در چهار بلوک دو طبقه‌ای و زمینی به مساحت ۶۰۰ مترمربع ساخته می‌شود، تصریح کرد: ۹۰ درصد عملیات اجریی فاز نخست این پروژه انجام شده و تا ۲۰ شهریورماه امسال تحویل دانشکده می‌شود تا دانشجویان از مهرماه در آن اسکان داده شوند.

رییس دانشکده فنی خوارزمی پسران شهرضا با بیان اینکه ظرفیت هر بلوک از این مجموعه خوابگاهی ۸۰ نفر است، اظهار کرد: خیری که ساخت فاز نخست را تقبل کرده است، قولی مبنی بر ساخت فاز دوم این پروژه را داده که در صورت عملی شدن، ۵۰ درصد عملیات اجرایی ساخت چهار بلک خوبگاهی به اتمام می‌رسد و ۵۰ درصد مابقی با حمایت دولت ساخته می‌شود.

۷۰ درصد از دانشجویان ساکن خارج شهرستان هستند

عطایی گفت: از آنجا که ۷۰ درصد دانشجویان این دانشکده، ساکن اصفهان و دیگر شهرستان‌های استان هستند، بنابراین ساخت این خوابگاه به شدت مورد نیاز است.

وی از انجام ۵۰ درصد از عملیات اجرایی سوله ورزشی «پیامبر اعظم» این دانشکده خبر داد و افزد: این مجموعه ورزشی نیز توسط یکی از خیران شهرستان ساخته شده است و تا اواسط شهریورماه آماده بهره برداری است.

افزایش سرانه ورزشی شهرستان با تکیمل سوله ورزشی

رییس دانشکده فنی خوارزمی پسران شهرضا ادامه داد: این مجموعه ورزشی در زمینی به مساحت یک هزار و ۴۲۰ متر راه اندازی می‌شود که یکی از بزرگترین سالن‌های ورزشی شهرستان است و در کنار مجموعه خوابگاهی می‌تواند زمینه برگزاری مسابقات ملی به میزبانی شهرضا را فراهم کند.

عطایی با اشاره به ساخت مجموعه آزماشگاهی و سایت رایانه این دانشکده، اظهار کرد: در سال ۸۵ قطعه زمینی از سوی شهردار وقت به این دانشکده واگذار شد که تأخیر در تملک و ساخت آن از سوی مسئولان دانشکده، منجر به انعقاد تفاهمنامه‌ای شد که در آن شهرداری در مقابل خرید آن زمین متعهد به ساخت یک مجموعه آزمایشگاهی شد البته به صورت نیمه تمام رها شد.

وی اضافه کرد: در سال ۹۵ با اختصاص اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی، عملیات ساخت و تمکیل این آزمایشگاه در زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع و در چهارطبقه آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

ساختمان نمازخانه تکمیل نشده است!

رییس دانشکده فنی خوارزمی پسران شهرضا تنها ساختمان نیمه ساز این دانشکده، ساختمان نمازخانه و مجموعه فرهنگی است که تاکنون ۲۰ درصد از عملیات ساختمانی آن انجام شده و تلاش‌ها برای جذب خیر یا استفاده از منابع نهادهای مسئول در این زمینه به نتیجه نرسیده است.

عطایی از تکمیل ساختمان سلف سرویس دانشکده فنی پسران این شهرستان به مساحت یک هزار و ۴۰۰ مترمربع خبر داد و افزود: ساختمان‌های آموزشی به مساحت یک هزار و ۳۰۰ مترمربع و مجموعه کارگاهی به مساحت یک هزار و ۶۰۰ مترمربع نیز تکمیل و آماده بهره برداری است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار