صفاری: علیه کانادا اقامه دعوا می کنیم

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: علیه اقدام اخیر کانادا که اجازه نداد انتخابات ریاست جمهوری ایران در این کشور برای اتباع ایرانی برگزار شود عکس العمل مناسب را نشان می دهیم.

صفاری: علیه کانادا اقامه دعوا می کنیم

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان در نطنز، پیش از ظهر امروز، مرتضی صفاری نطنزی، بعد از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه کانادا، اجازه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری برای اتباع ایرانی خود در این کشور را نداد.

وی افزود: قطعا به این موضوع واکنش نشان می دهیم و در دادگاه های بین المللی اقامه دعوا می کنیم تا شاهد اینگونه اقدامات ضد بشری و بر خلاف مفاد سازمان ملل در آینده نباشیم.

نماینده مردم شهرستان نطنز در مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای غربی ادعای دموکراسی و بشر دوستانه دارند ولی هموطنان ما را از داشتن حق طبیعی خود محروم کرده اند.

وی همچنین پیرامون مشارکت مردم در انتخابات بیان کرد: حضور مردم در انتخابات امری مهم و ضروری است و حضور حداکثری سبب خواهد شد تا امنیت کشور در سطح جهان بالا برود و کشور را در برابر بد خواهی های بیگانگان بیمه کند.

صفاری نطنزی خاطرنشان کرد: مردم نطنز در دوره گذشته انتخابات ریاست جمهوری با حضور 95 درصدی خود نشان دادند که پای انقلاب و آرمان های آن ایستاده اند و این دوره هم رکورد دیگری را برجای خواهند گذاشت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار