حماسه حضور در شهر سردار خیبر

امروز مردم شهر سردار خیبر (شهرضا) نیز همگام با دیگر مردم استان از نخستین ساعت صبح امروز در صف‌های طولانی در کنا رشعب اخذ رای حضور یافتند.

حماسه حضور در شهر سردار خیبر

به گزارش خبرنگار مهر، مردم شهرضا که به شهر سردار خیبر (شهید محمد ابراهیم همت) معروف است، از نخستین ساعت بامداد امروز و حتی پیش از آغاز رسمی زمان رای‌گیری با حضور در شعب اخذ رای با آرمان‌های امام و شهدا تجدید عهد کردند.

حضور پرشور مردم انقلابی شهرضا در انتخابات امروز از هم اکنون حماسه‌آفرین است و احتمال تمدید ساعت رای‌گیری در این شهر را به ذهن متبادر می‌سازد.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی ساعتی پیش با حضور در یکی از شعب اخذ رأی شهرضا پس از انداختن رای خود به صندوق اظهار داشت: حضور پرشور مردم در این انتخابات در راستای حفظ ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای همیشه در طول تاریخ جاودانه خواهد شد.

سمیه محمودی با تاکید بر دوری از قومیت گرایی و طرح مسایل سیاسی در انتخابات، افزود: مردم باید در انتخاب فرد اصلح در هر دو انتخابات تلاش کنند، انتخاب افراد لایق برای عضویت در شوراهای اسلامی بر عملکرد مدیران در سطح شهرستان، استان و کشور نیز اثر مستقیم خواهد داشت و از این نظر بسیار مهم است.

رای اعتماد دوباره مردم نظام مقدس جمهوری اسلامی

وی حضور پرشور مردم در انتخابات را رای اعتماد آنها نظام مقدس جمهوری اسلامی توصیف کرد و بیان داشت: مجریان برگزاری انتخابات نیز باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا انتخابات در شرایطی آرام و با درنظر گرفتن همه ابعاد و جوانب قانونی برگزار شود.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی بر حضور بانوان به عنوان نیمی از جمعیت فعال و پویای جامعه و موثر در پیشرفت کشور در این انتخابات تاکید کرد و گفت: بانوانِ با ایمان و استعداد جامعه ایرانی در طول سالیان متمادی ثابت کرده‌اند در هر عرصه‌ای وارد عمل شدند، رسالت خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده‌اند به نوعی که سهم قابل ملاحظه‌ای در رشد فزاینده تولید علم در کشور داشته‌اند.

انتخابات یکی از حساسترین سنگرهای انقلاب است

عضو فراکسیون بانوان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انتخابات یکی از حساسترین سنگرهای انقلاب است، تصریح کرد: بانوان ولایتمدار و انقلابی شهرستان های شهرضا و دهاقان نیز همراه با دیگر بانوان در سراسر کشور، بار دیگر حماسه‌ای ماندگار در این عرصه را خلق می‌کنند.

محمودی افزود: یقین داریم که مردم بار دیگر حماسه‌های خود در طول تاریخ انقلاب را با حضور پرشور خود در انتخابات امروز تکرار و ولایتمداری و التزام به مبانی دینی و انقلابی را به رخ دنیا خواهند کشید.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار