آقایی: شرایط تیم سپاهان عالی است

سعید آقایی معتقد است تداوم حضور کی‌روش در تیم ملی به سود ایران است و ایران میتواند با او قهرمان آسیا شود.

سعید آقایی معتقد است تداوم حضور کی‌روش در تیم ملی به سود ایران است و ایران میتواند با او قهرمان آسیا شود.
به گزارش ورزش سه، آقایی در چند سال اخیر جزو برترین مدافعان چپ فوتبال ایران بوده و از فصل گذشته نیز تیم سپاهان حضور دارد. او در گفتگوی مفصلی که با ورزش سه داشت، راجع به مسائل مختلف فوتبالی صحبت کرد و نکات مختلفی را بیان کرد.
سعید آقایی در ابتدا راجع به وضعیت تیم سپاهان به ورزش سه گفت: خداروشکر توانستیم این هفته یک برد خوب به دست بیاوریم. بدنسازی‌مان خیلی خوب بود و شرایط تیم هم عالی است. از باشگاه هم تشکر میکنم که تمام امکانات را فراهم کردند و امیدواریم جواب حمایت هایشان را بدهیم.
آقایی افزود: بازی اول هم ۴-۵ موقعیت خوب داشتیم اما بازی اول بود و شرایط بازی اول خاص است. نتوانستیم از موقعیت ها استفاده کنیم و بدشانس هم بودیم و یک پنالتی‌مان هم که گرفته نشد. حال قسمت بود اما توانستیم جبران کنیم و اگر ۳ امتیاز بازی بعد را هم بگیریم عالی می‌شود.
او در پاسخ به سوالی راجع به مدعیان لیگ هجدهم و حضور پرقدرت تیم سپاهان در هفته های اولیه نیز اظهار داشت: تازه دو هفته از لیگ سپری شده و خیلی زود است راجع به مدعیان و رقبا صحبت کنیم. اما تیم ما خیلی خوب است و تیم سرحالی داریم. تمام بازی ها برای ما حکم فینال را دارد و همه بازی ها را هم برای برد می‌رویم. انشالله که آخر فصل هواداران را خوشحال کنیم.
دفاع چپ تیم سپاهان به حضور ستاره های سابق تیم تراکتور در سپاهان نیز پرداخت و گفت: باشگاه توانست یک مربی خوب جذب کند که به نظر من پرافتخارترین و بهترین مربی ایران است. همیشه هم به خودم من خیلی کمک کرده و همیشه هم تیم های امیرخان سرحال و خوب هستند. خداراشکر نفرات خوبی هم جذب شد و توانستیم ۲ بازیکن از تراکتور بگیریم که من هم ۲-۳ سال با آن ها هم بازی بودیم و جزو بهترین بازیکنان لیگ هستند. نفرات دیگر هم همه خوب هستند. جمع خیلی خوبی هستیم و با هم رفیقیم و دیگر بعضی از مسائل سال قبل هم نیست و امیدوارم بتوانیم نتیجه بگیریم.
آقایی که در چند سال اخیر پای ثابت اردوهای تیم ملی بود اما نتوانست به جام جهانی برود، در این باره گفت: درست است که من خودم نتوانستم به جام جهانی بروم ولی قسمت ما این بود و خداراشکر که تیم ملی خوب بازی کرد و پرچم ایران را بالا نگه داشت. امیدوارم بتوانم حتما جام ملت ها را در تیم ملی باشم.
وی ادامه داد: انشالله آقای کی‌روش هم در تیم بمانند، چون تیم خوبی ساخته اند و می‌توانیم با او موفق باشیم و در آسیا قهرمان شویم.
سعید آقایی بازیکن جوان تیم سپاهان همچنین درباره قراردادش یادآور شد: قراردادم سه ساله است. این که میگویند مشروط، یعنی می‌توانم اگر پیشنهاد خارجی داشتم جدا شوم. فعلا در خدمت تیم سپاهان هستم و از وضعیتم راضی ام. هواداران هم به من لطف دارند و همیشه شرمنده کردند و انشالله بتوانم خاطرات خوبی در سپاهان داشته باشم. باشگاه روی من سرمایه گذاری کرده و برای جدایی از این تیم باید مبلغی به عنوان رضایت نامه پرداخت کنم. پیشنهاد خارجی هم داشتم اما از لحاظ مالی خیلی پایین بود و در حد همین پولی بودیم که از سپاهان می‌گیرم. به خاطر همین در خدمت سپاهان هستم و امیدوارم امسال هم سهمیه آسیایی بگیریم تا سال بعد هم اینجا بمانیم.
آقایی در پاسخ به سوالی راجع به حضور پرتعداد بازیکنان ایرانی در اروپا و ترانسفر مهره هایی چون احمدزاده، امیری و... هم نکاتی را بیان کرد: به نظر من خوب است که بازیکنان ترانسفر بشوند. چون سطح فوتبالمان بالاتر می‌رود. امیدوارم همه لژیونرها موفق بشوند خصوصا فرشاد احمدزاده که رفیقم است‌‌. انشالله که منم اگر قسمت شد ترانسفر شوم و اگر هم نشد که در خدمت تیم سپاهان هستم، باشگاه بزرگی که من هم از حضور در آن خیلی راضی هستم.
ستاره سابق تیم تراکتور در ابتدا از پاسخ به سوالی راجع به تیم سابقش تراکتور امتناع کرد اما سپس با تمجید از هواداران این تیم گفت: تیمشان که عالی است و انشالله موفق باشند. ما هم آرزویمان این است که تیم خوبی داشته باشند تا مردم شهرم خوشحال باشند. از لطف هواداران تراکتور متشکرم، من هم آن ها را خیلی دوست دارم. تیمی است که از آن رشد کردم و همه چیزم را مدیون تراکتورسازی هستم و هیچ وقت پیشرفتم از تراکتور و لطف هواداران را فراموش نمی‌کنم. اما یک عده آدم نامرد یه کاری کردند ما از آنجا جدا شویم.
آقایی در پایان هم گفت: از هواداران سپاهان خواهش میکنم به حمایت هایشان ادامه دهند. ما به حضورشان نیز داریم تا موفق شویم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار