پاسخگویی به بیش از ۹۰۰ پیام مردمی در سامانه137
سرپرست منطقه دو شهرداری کاشان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۹۰۰پیام مردمی از طریق سامانه ۱۳۷ این منطقه ثبت و پیگیری شده است.
سرپرست منطقه دو شهرداری کاشان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۹۰۰پیام مردمی از طریق سامانه ۱۳۷ این منطقه ثبت و پیگیری شده است.
به گزارش پایگاه خبری ربیع،سرپرست منطقه دو شهرداری کاشان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۹۰۰پیام مردمی از طریق سامانه ۱۳۷ این منطقه ثبت و پیگیری شده است.
احمد شاه بالایی با اعلام مطلب که سامانه۱۳۷فرصتی مناسب برای تقویت مشارکت شهروندان و زمینه ای مناسب برای بررسی مشکلات مردم است بیان کرد: پویایی، کارآمدی، فرهنگ سازی واطلاع رسانی از مولفه های مهم این سامانه است.
وی تصریح کرد:سامانه ۱۳۷به شناخت مسائل و مشکلات شهروندان کمک کرده و به عنوان پل ارتباطی میان شهروندان و مسئولین شناخته می شود.
شاه بالایی تاکید کرد: از ۹۵۷پیام رسیده طی فروردین ،اردیبهشت ، خرداد و تیر ماه سال۹۷ ،تعداد۱۶۰پیام در زمینه آسفالت، ۹۰مورد آبگرفتگی ،۱۰۸مورد تنظیف،۹۹مورد جمع آوری زباله ومابقی پیام ها در زمینه های فضای سبز، ساخت وسازغیرمجاز ولایروبی بوده که بیشتر موارد انجام و مابقی درخصوص تذکر و اطلاع رسانی به شهروند بوده است.
وی افزود: طی این مدت ۱۶۳۵۰مترمربع از معابر سطح منطقه با بیش از۹۲۵تن آسفالت لکه گیری گردید.