3 میلیارد ریال تا تکمیل بخش دیالیز بیمارستان چادگان

مدیر شبکه بهداشت شهرستان چادگان گفت: برای راه‌اندازی بخش دیالیز بیمارستان بوعلی چادگان 3 میلیارد ریال هزینه نیاز است.

مدیر شبکه بهداشت شهرستان چادگان گفت: برای راه‌اندازی بخش دیالیز بیمارستان بوعلی چادگان 3 میلیارد ریال هزینه نیاز است.

به گزارش فارس ، غلامعلی حاجی‌عرب شامگاه دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه، روابط عمومی‌های ادارات و مسؤولان فضای مجازی شهرستان چادگان اظهار داشت: بخش دیالیز بیمارستان بوعلی چادگان با پیشرفت 60 درصدی از اعتبارات مردمی ساخته‌ شده است که در این راستا می‌طلبد خیران شهرستان و استان نسبت به تکمیل بخش دیالیز این شهرستان کمک لازم را داشته باشند.

وی افزود: بخش دیالیز بیمارستان بوعلی با مشارکت خیران در حال ساخت است و تاکنون برای آن بیش از 5 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، برای راه‌اندازی بخش دیالیز بیمارستان بوعلی چادگان 3 میلیارد ریال هزینه دیگر نیاز است.

مدیر شبکه بهداشت شهرستان چادگان ادامه داد: 4 دستگاه دیالیز خریداری‌ شده و در انبار موجود است که با راه‌اندازی و تکمیل شدن بخش دیالیز بیماران دیالیزی در این بیمارستان ویزیت می‌شوند.

وی در ادامه ابراز کرد: شهرستان چادگان حدود 16 بیمار دیالیزی دارد که این بیماران برای دریافت خدمات دیالیز به شهرستان‌های هم‌جوار اعزام می‌شوند.

حاجی‌عرب همچنین بیان داشت: در بیمارستان 32 تخته بوعلی چادگان روزانه بیش از 3 هزار نفر پذیرش می‌شوند که با راه‌اندازی این بیمارستان از تردد بیماران به شهرستان‌های هم‌جوار کاسته شد.

وی در پایان گفت: پزشکان متخصص در رشته‌های چشم‌پزشکی، اعصاب و روان، قلب، داخلی و زنان در هفته به چادگان اعزام‌ شده و بیماران را ویزیت می‌کنند.

به گزارش فارس، در ادامه این جلسه اصحاب رسانه و مسؤولان روابط عمومی شهرستان از بخش دیالیز و ساختمان پزشکان در حال ساخت بیمارستان بوعلی چادگان بازدید کردند و از خدمات خیران سلامت چادگان و همچنین خبرنگاران تقدیر شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار