رئیس‌جمهور توان خود را برای حل مشکل جامعه تولید به کار گیرد

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران به مناسبت حماسه انتخابات ۲۹ اردیبهشت پیام تبریکی خطاب به مردم شریف ایران و رئیس جمهور منتخب دکتر حسن روحانی صادر کرد.

رئیس‌جمهور توان خود را برای حل مشکل جامعه تولید به کار گیرد


به گزارش خبرگزاری ایمنا، متن پیام سید عبدالوهاب سهل آبادی به این شرح است:
صحنه حماسی و مثال زدنی انتخابات در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت رویداد ارزشمند دیگری بود که چهره پرامید و مصمم ایران اسلامی را در معرض نگاه جهانیان قرار نهاد.
پای فشردن بر مردم سالاری دینی و حمایت همه جانبه از آرمان های مقدس امام و رهبری که بار دیگر با حضور وصف ناشدنی و میلیونی ملت بزرگ ایران در پای صندوق های رأی به اثبات رسید باطل کننده فتنه ها و گزافه های دشمنان، حسودان و طمع ورزان شد.
ملت بزرگ ایران در انتخابات دیروز چهره حقیقی خود را در مواجهه هوشمندانه با جنگ روانی سلطه واستکبار در منطقه و جهان به رخ کشید تا همه بدخواهانی که در راه مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم بر می دارند، بدانند که در کویری خشک و بی مقصود راه به باطل می پیمایند.
پیروز حقیقی انتخابات دیروز مردم شجاع، ایثارگر و قهرمان ایران هستند که علیرغم همه سختی ها و دشواری های مسیر پرفراز و نشیب سال های پس از انقلاب، همچنان خوش می درخشند و حماسه می آفرینند.
اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ کار و تولید در برابر لطف و رحمت الهی سر سپاس بر زمین می سایم و موارد ذیل را به محضر مردم شریف ایران و رئیس جمهور منتخب جناب آقای دکتر حسن روحانی عرضه می نمایم:

۱. از تدبیر، مدیریت، دوراندیشی و شورآفرینی مقام معظم رهبری که این بار نیز کشتی انقلاب را از گذرگاه سخت دیگری به سلامت عبور دادند، سپاسگزاری نموده و از درگاه خداوند متعال صحت، سلامت و عزت روزافزون معظم له را خواستارم.
۲. اکنون که حماسه سیاسی و نقطه اوج آن در جمعه ۲۹ اردیبهشت با پیروزی ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی به سرانجام رسید امیدواریم هیجان ها و التهاب های ایام رقابت جای خود را به همکاری و رفاقت داده و همچون گذشته طرفداران نامزد های رقیب از آزمون بردباری و متانت به شایستگی و سربلندی خارج شوند.
هیچ احساسی، چه شادمانی و چه ناشادمانی نباید حلاوت انتخابات پرشور دیروز را به تلخی و یا خدایی نکرده کینه تبدیل کند. هرگز نباید اجازه داد احساسات پاک مردم ابزار خواسته های پلید بدخواهان و دشمنان ایران اسلامی گردد.
۳. تحقق حماسه دیروز بدون شرکت و رقابت دیگر نامزد ها هرگز محقق نمی شد. به سهم خود از همه بزرگوارانی که پای در میدان نهاده و با تلاشی کم نظیر این صحنه رقابت شورانگیز را آفریدند، صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم.
۴. از مسئولین اجرائی و نظارتی انتخابات اعم از وزارت کشور، شورای نگهبان، نیروهای انتظامی و امنیتی و همه کسانی که با تلاش شبانه روزی آراء ملت را امانت دانسته و به نیکی از آن حراست نمودند، قدردانی می نمایم.
۵. به جناب آقای دکتر حسن روحانی که با شعار اعتدال و میانه روی بار دیگر اکثریت قاطع آراء را به دست آورده اند صمیمانه تبریک عرض می نمایم. بی شک ایشان به درستی می دانند رئیس جمهور همه ملت ایران هستند و بایستی برای دستیابی به آرمان های امام و انقلاب همچون دوره قبل مجاهدت نمایند.
فعالان اقتصادی اگرچه در سال های اخیر، با شرایط بسیار خاص و سختی رو به رو بودند اما باردیگر به ایشان اعتماد کردند و امیدوارند که در دوره جدید، دولت همه توان خود را در راستای حل مشکلات اعضاء خانواده کار و تولید به کار گیرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار