11 درصد تردد جاده ای اصفهان در تیران و کرون انجام می شود

فرماندار تیران و کرون گفت :11 درصد تردد بین شهری استان اصفهان در جاده های تیران و کرون انجام می شود و بدین سبب کنترل ترافیک و تامین امنیت در راه های این منطقه ضروری است.

فرماندار تیران و کرون گفت :11 درصد تردد بین شهری استان اصفهان در جاده های تیران و کرون انجام می شود و بدین سبب کنترل ترافیک و تامین امنیت در راه های این منطقه ضروری است .
به گزارش ایرنا، مجید حججی روز چهارشنبه در نشست با فرمانده انتظامی استان اصفهان خواهان افزایش امکانات انتظامی و ایجاد پاسگاه جاده ای در این منطقه برای ممانعت بیشتر از قاچاق کالا و تامین امنیت راه ها شد و افزود: تیم های پلیس راه و گشت های انتظامی در جاده ها فعال هستند اما برای توسعه خدمات انتظامی نیاز به احداث پاسگاه احساس می شود.
وی با بیان اینکه گروه های گشت انتظامی تلاش خود را برای کشف مواد مخدر و کالای قاچاق در جاده های این شهرستان به کار می گیرند ، گفت: احداث پاسگاه در جاده تیران به داران برای جلوگیری از ورود کالای قاچاق و مواد مخدر به اصفهان و دستگیری مجرمان موثر است.
وی تاکید کرد: راه اندازی کلانتری جدید در شهر رضوانشهر از مطالبات این منطقه است که به خدمات رسانی به مردم و تامین امنیت و سرعت در ماموریت های پلیسی کمک می کند.
حججی همچنین به فعالیت های نیروی انتظامی در شهرستان تیران و کرون اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا، دستگیری مجرمان و اقدامات فرهنگی و پیشگیری فعالیت می کند و این موضوع احساس امنیت و امنیت اجتماعی را در این منطقه افزایش داده است.
نشست مشترک فرمانده انتظامی استان اصفهان و فرماندار تیران و کرون در محل فرمانداری این شهرستان انجام شد.
این شهرستان با بیش از 71 هزار نفر در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار