رونمایی از اصفهان‌کارت خبرنگاران

جشن روز خبرنگار با حضور اصحاب رسانه و مسئولان استان توسط انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان اصفهان برگزار و از اصفهان کارت خبرنگاران رونمایی شد.

اصفهان امروز: جشن روز خبرنگار با حضور اصحاب رسانه و مسئولان استان توسط انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان اصفهان دوشنبه گذشته برگزار شد.

در این آیین، قدرت ا... نوروزی شهردار اصفهان گفت: خبرنگاران با قلم خود می‌توانند آتش فتنه‌ای را در جهان برپا و یا صلح را در جهان مستقر کنند.

او افزود: خبرنگار فردی است که با قلم سروکار دارد و خداوند به قلم و آنچه خبرنگار می‌نویسد، سوگند یادکرده است.

نوروزی بابیان اینکه خبرنگاران باید باصداقت، مطالب را نقل کنند، افزود: خبرنگاران نباید برای ایجاد امید در جامعه ذره‌ای دریغ کنند.

شهردار اصفهان کار خبرنگاران را بسیار حساس و مهم دانست و بیان کرد: خبرنگاران باید به‌عنوان افتخارآفرینان عرصه صلح در جامعه حضور پیدا کنند و با در نظر گرفتن انصاف و بیان درست حقایق و پرهیز از تخریب با انتقاد از رفتارها و گفته‌ها درراه اصلاح امور جامعه گام بردارند.

نوروزی افزود: همه ما مسئولان باید این حقیقت را درک کنیم که خبرنگاری مهم است زیرا خبرنگار زبان گویایی است که می‌تواند صلح را در جامعه برقرار کند.

در ادامه این آئین از احمدرضا منزه به‌عنوان خبرنگار جوان موفق تقدیر به عمل آمد و نخستین اصفهان کارت خبرنگاران استان اصفهان توسط شهردار اصفهان به وی اعطا شد.

اصفهان کارت ویژه اعضای انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان اصفهان به‌تمامی اعضای این انجمن اعطا می‌شود. خبرنگاران با این کارت علاوه بر خدمات رفاهی انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان اصفهان می‌توانند از همه پذیرنده‌های اصفهان کارت نیز استفاده کنند. خبرنگاران با شارژ این کارت از خدماتی همچون حمل‌ونقل عمومی، پارکینگ، پارکومتر، تله‌کابین و ... استفاده خواهند کرد.

با تعامل و همکاری شهرداری اصفهان و انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان اصفهان 173 اصفهان کارت مخصوص خبرنگاران اصفهان صادرشده است و در اختیار اصحاب رسانه قرار خواهد گرفت.

حمید ایروانی، مدیر روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان اصفهان نیز در این مراسم از اختصاص دو شعبه تأمین اجتماعی در شهر اصفهان باهدف تسهیل خدمات و دستیابی به یک روش قانونمند و جلب رضایت حداکثری اصحاب رسانه و کارفرمایان مطبوعات خبر داد و افزود: در شهر اصفهان، شعبه سوم تأمین اجتماعی واقع در خیابان ولی‌عصر(عج) و شعبه چهارم واقع در خیابان عباس‌آباد دو شعبه اختصاص‌یافته ویژه کارفرمایان و بیمه‌شدگان اصحاب رسانه، خبرنگاران و نویسندگان است که بیمه‌شدگان دفاتر رسانه‌ها می‌توانند از خدمات ویژه این سازمان بهره‌مند شوند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار