مراسم رونمایی و نمایش فیلم های کوتاه در «پاتوق فیلم کوتاه اصفهان»

برنامۀ پاتوق فیلم کوتاه اصفهان، در روز ۳۱ اردیبهشت ماه به اکران سه فیلم کوتاه و رونمایی از فیلم کوتاه «شب نما» در حضور کارگردان و عوامل این فیلم اختصاص دارد.

مراسم رونمایی و نمایش فیلم های کوتاه در «پاتوق فیلم کوتاه اصفهان»


به گزارش ایمنا، پاتوق فیلم کوتاه اصفهان برنامه ای است که به همت انجمن سینمای جوانان اصفهان و دفتر تخصصی سینما یکشنبۀ هر هفته برگزار می شود و موضوع این هفتۀ خود را به نمایش سه فیلم کوتاه با نام های «اشیاء گمشده» اثر حامد نجابت، «یک روز بعد» به کارگردانی احسان همتی و «مامان فریده و بابا حسین» ساختۀ شیرین قره داغی اختصاص داده است.

علاوه بر اکران این سه فیلم، در برنامۀ این هفتۀ پاتوق فیلم کوتاه، مراسم رونمایی از فیلم کوتاه «شب نما» ساختۀ مرتضی شاه احمدی نیز در حضور این کارگردان و عوامل فیلم برگزار می شود و فرزاد طبایی نیز نقد و بررسی فیلم ها را بر عهده دارد.

در خلاصۀ فیلم کوتاه «شب نما» آمده است: در آخرین روز سکونت در خانۀ غم زده بعد از فوت پدر، آخرین فرصت پسر بچه برای نمایش فضایی که آرزو داشته است...

گفتنی است، در این فیلم بازیگرانی چون کوروش مختاری و مرضیه سادات جلال زاده ایفای نقش می کنند و نویسندگی کار نیز بر عهدۀ مهدی صفری بوده است. همچنین بهنام تاجمیر ریاحی به عنوان کارگردان، سعید کریمی برای تدوین، محسن رضایی به عنوان مدیر تولید، الهام ملک محمد برای گریم، مرضیه صفری به عنوان منشی صحنه و عکاس، نیما نظری دستیار اول و حسین پاکدل دستیار دوم کارگردان، علی ترکی به عنوان دستیار فیلمبردار و مهدی صفری و مرتضی شاه احمدی به عنوان تهیه کننده در این فیلم حضور داشته اند.

علاقمندان برای شرکت در جلسۀ نمایش و نقد و بررسی این فیلم ها می توانند امروز، ۳۱ اردیبهشت ماه، رأس ساعت ۱۷ به نگارستان امام خمینی (ره) واقع در میدان فیض مراجعه کنند.

ارسال نظر