مُد باید بر اساس هویت ملی و مذهبی باشد

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان گفت: ایجاد کار گروه مُد و لباس راهی برای ایجاد مدل های لباس مبتنی بر فرهنگ ایرانی و اسلامی است.

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان گفت: ایجاد کار گروه مُد و لباس راهی برای ایجاد مدل های لباس مبتنی بر فرهنگ ایرانی و اسلامی است.

سهیلا اثنی عشری صبح امروز در آیین رونمایی از لباس ایرانی اسلامی که امروز شنبه _سوم شهریورماه_ در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار شد، توجه به نیازهای نسل نوجوان از جمله مُد و لباس را حایز اهمیت دانست.

وی افزود: مُد یک پدیده فرهنگی است که در همه جوامع وجود دارد و باید از نظر محتوا و کیفیت مورد توجه قرار بگیرد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان گفت: دوره نوجوانی دوره ای است که بیش‌ترین توجه به مد و لباس در این دوره صورت می گیرد و مدل های مد در جامعه ما باید بر اساس هویت ملی و مذهبی ما باشد.

اثنی عشری با اشاره به گسترش ارتباطات اجتماعی تصریح کرد: مردم جامعۀ ما به‌خصوص نسل جوان در برابر گزینه هایی قرار دارند که شاید انتخاب گزینه مناسب برای آنان سخت باشد بنابراین باید سرمایه گذاری های مناسب در زمینه مد انجام شود.

وی ادامه داد: طراحان لباس در کشور ما از نظر محتوای فکری توانایی رقابت با طراحان خارجی را دارند، اما نداشتن امکانات لازم شرایط طراحی لباس را با مشکل مواجه کرده است.

اثنی عشری ایجاد کار گروه مُد و لباس را راهی برای ایجاد مدل های لباس مبتنی بر فرهنگ ایرانی و اسلامی برشمرد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری توجه به نقش زنان را بسیار حایز اهمیت دانست و گفت: اهمیت زنان هم از نظر حضور اجتماعی آنان و هم از نظر تربیت نسل آینده بسیار مهم و قابل توجه است

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار