پنج طرح در کاشان افتتاح و کلنگ زنی شد

چهار طرح با ارزش 11 میلیارد و 400 میلیون ریال در آئینی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با حضور جمعی از مسئولان شهرستان کاشان مورد بهره برداری قرار گرفت و عملیات اجرایی یک طرح نیز آغاز شد.

چهار طرح با ارزش 11 میلیارد و 400 میلیون ریال در آئینی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با حضور جمعی از مسئولان شهرستان کاشان مورد بهره برداری قرار گرفت و عملیات اجرایی یک طرح نیز آغاز شد.
به گزارش ایرنا، این طرح ها شامل راه اندازی 2 خانه ورزشی روستایی، یک طرح آبرسانی، اجرای آسفالت و شبکه فاضلاب شهری است.
معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار ویژه کاشان در این زمینه گفت: 2 خانه ورزش در روستای کله (کمال الملک) و استرک با اعتبار 400 میلیون ریال ساخته شد تا 35 روستا از مجموع 50 روستای این شهرستان از خانه ورزش برخوردار باشند.
مسعود خاندایی افزود: این خانه های ورزش در زمینی هایی با مجموع 500 مترمربع زیربنا به همراه میز تنیس، فوتبال دستی، سالن ورزش های رزمی، دارت، شطرنج و وسائل بازی های بومی محلی تجهیز شدند.
وی افزود: برای طرح آبرسانی به روستای چنار نیز 10 میلیارد ریال از محل اعتبارهای استانی هزینه شد که بخشی از مجتمع آبرسانی به مشهد اردهال است و برای اجرای آن در مجموع تا کنون 150 میلیارد ریال اختصاص دادیم.
معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار کاشان بیان کرد: طول شبکه لوله گذاری آبرسانی به روستای چنار 21 کیلومتر است و با یک ایستگاه پمپاژ و مخزن 500 مترمکعبی، آب آشامیدنی سالم مورد نیاز جمعیت 170 نفری این روستا را تامین می کند.
او اضافه کرد: برای اجرای طرح تعریض، جدول گذاری و آسفالت بلوار ورودی روستای ون از توابع بخش نیاسر با طول 600 متر هم یک میلیارد ریال از محل اعتبارهای استانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هزینه شد.
خاندایی در ادامه نیز به آغاز طرح ساخت بخشی از شبکه جمع آوری فاضلاب شهر نیاسر شامل سه هزار و 100 متر طول شبکه گذاری با لوله های پلی اتلین دوجداره به قطر 200 و 250 میلیمتر با اعتبار 20 میلیارد ریال در مدت 9 ماه اشاره کرد.
بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 242 طرح با ارزش افزون بر 2 هزار و 760 میلیارد ریال از محل اعتبارهای ملی، استانی، تسهیلات بانکی و سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان کاشان همزمان با هفته دولت صورت خواهد گرفت.
شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر 365 هزار نفر در فاصله نزدیک به 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار