آغاز اکران "شعله‌ور" و "دم سرخ‎ها" در پردیس سینمایی چهارباغ

پردیس سینمایی چهارباغ در روزهای گرم شهریور ماه با اکران برترین‌های سینمای ایران، مخاطبان خود را به تماشای فیلم "شعله‌ور" و "دم سرخ‌ها" دعوت می‌کند.

پردیس سینمایی چهارباغ در روزهای گرم شهریور ماه با اکران برترین‌های سینمای ایران، مخاطبان خود را به تماشای فیلم "شعله‌ور" و "دم سرخ‌ها" دعوت می‌کند.
به گزارش تسنیم ، در روزهای گرم شهریورماه سینماهای اصفهان تازه‌ترین محصولات سینمای ایران را در پردیس سینمایی چهارباغ به روی پرده دارند.
فیلم سینمایی شعله‌ور به کارگردانی حمید نعمت‌الله و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی ساخته شده به تازگی در پردیس سینمایی چهارباغ اکران شده است که امین حیایی، دارا حیایی، زری خوش‌کام، پانته‌آ مهدی‌نیا، مژگان صابری و بهمن پرورش بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
شعله‌ور مضمونی اجتماعی دارد و داستان زندگی مردی را روایت می‌کند که احساس می‌کند عددی نشده است و این احساس او همه‌ زندگی‌اش را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

فیلم سینمایی "دم ‌سرخ‌ها" تازه ترین اثر آرش معیریان بوده که اکران آن به تازگی در پردیس سینمایی چهارباغ آغاز شده است.

جواد رضویان، بهنوش بختیاری، اندیشه فولادوند، رضا شفیعی جم، علی صادقی، رضا ناجی، شهره لرستانی، جمال اجلالی و سعید پیردوست در این فیلم به ایفای نقش پرداختند که در خلاصه آن آماده است که "برای فرار از حقیقت خوابیدیم و کابوس دیدیم."

فیلم سینمایی "تنگه ابوقریب" به کارگردانی بهرام توکلی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان و با بازی جواد عزتی، امیر جدیدی، حمیدرضا آذرنگ، علی سلیمانی، مهدی قربانی جدیدترین تولید سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.

"تنگه ابوقریب" که روایتی از یک روز جنگ در منطقه حساس ابوقریب بود، داستانی دفاع دلاورمردانه گردان عمار در برابر لشکرکشی رژیم بعث به فکه و شرهانی را به تصویر می‌کشد و تصاویری غریب از هنگامه رشادت و مظلومیت بچه‌های گردان عمار در روزهای آخر دفاع مقدس در منطقه را به روی پرده نقره‌ای آورده بود.

فیلم سینمایی " تنگه ابوقریب" با دریافت 6 سیمرغ بلورین بیشترین سیمرغ را از سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر دریافت کرده است که در پردیس سینمایی چهارباغ اکران می‌شود.

همچنین فیلم سینمایی "دشمن زن" ساخته کریم امینی با بازی سام درخشانی، گوهر خیراندیش، بهاره کیان‌افشار، بهرنگ علوی، الناز حبیبی، مریم سعادت، مونا شناس و امیرحسین آرمان در سینما سپاهان در حال اکران است.

این فیلم پاسخ کمدی به این سئوالی است که چرا هر چی دشمن زنه بعد از یه مدت توزرد از آب در میاد و میشه مدافع سرسخت حقوق زنان؟فیلم

فیلم طنز اجتماعی "هزارپا" ساخته ابوالحسن داودی نیز در پردیس سینمایی چهارباغ به روی پرده است.

این فیلم روایتگر دزدی است که اتفاقی متوجه راز یک دختر می‌شود و سعی می‌کند از این موقعیت سوء استفاده کند که رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی، مهران احمدی، شهره لرستانی، لاله اسکندرى، امید روحانی، سپند امیر سلیمانی و امیرمهدى ژوله در آن به ایفای نقش پرداختند.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار