انتخابی دشوار در دو راهی سرنوشت

هافبک تیم فوتبال سپاهان در دو راهی ماندن یا رفتن، ادامه فعالیت در جمع طلایی پوشان را به جدایی ترجیح داد. جلال‌الدین علی‌محمدی که در دو فصل اخیر یکی از بهترین‌های سپاهان بوده و همواره به‌عنوان بازیکن اصلی برای طلایی پوشان به میدان آمده است در فصل جاری جایی در ترکیب اصلی تیم اصفهانی ندارد.

امیر حسین احتشامی-اصفهان امروز: علی‌محمدی در فصل جاری تنها 60 دقیقه برای سپاهان بازی کرده و در دو بازی سپاهان با نفت در هفته نخست و شهرآورد فوتبال اصفهان به‌عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شده است. این شرایط دشوار بازیکن باتجربه‌ای چون علی‌محمدی را به این سمت سوق داد تا ساز جدایی کوک کند چون می‌دانست که در برنامه‌های تاکیتکی قلعه‌نویی جایی ندارد. قلعه‌نویی با توجه به تفکرات خاص تاکتیکی که دارد محمد کریمی را از خونه به خونه بابل به خدمت گرفت تا نقش اصلی پاسور تیمش را ایفا کند. همچنین سرمربی سپاهان ترجیح می‌دهد از حسین پاپی و مهرداد محمدی به‌عنوان هافبک‌های نفوذی استفاده کند و دو دیداری هم که علی‌محمدی وارد بازی شده جای همین دو بازیکن را گرفته است. البته ظاهرا باشگاه سپاهان این بازیکن را راضی به ماندن کرده است و حداقل تا نیم‌فصل او را در جمع زردپوشان اصفهانی خواهیم دید.

علی‌محمدی دومین گلزن برتر سپاهان در لیگ هفدهم

جلال‌الدین علی‌محمدی در لیگ هفدهم به ثبت آمار هفت گل زده عنوان دومین گلزن برتر سپاهان را به خود اختصاص داد. او پس از ساسان انصاری که 11 بار موفق به گلزنی شد، موفق به کسب این عنوان شد و یکی از بهترین بازیکنان فصل پیش طلایی پوشان به شمار می‌رفت. ازجمله ویژگی‌های علی‌محمدی قدرت شوت‌زنی و شک گلزنی بالای این بازیکن بود. او همواره در بطن حرکات تهاجمی تیمش قرار داشت و نزدیک دروازه حریفان به انتظار می‌نشست تا از فرصت‌های به‌دست‌آمده نهایت بهره را ببرد.

علی‌محمدی در صبا ستاره شد

جلال‌الدین علی محمدی در لیگ پانزدهم عنوان بهترین گلزن صبای قم را به خودش اختصاص داد و همین موضوع عاملی شد تا زردپوشان اصفهانی برای جذب این بازیکن کارآمد دست‌به‌کار شوند. او در لیگ‌های چهاردهم و پانزدهم برای صبای قم به میدان می‌رفت با مدیران باشگاه سپاهان و عبدا... ویسی مذاکرات نهایی خود را انجام داد و با آن‌ها به توافق نهایی رسید. علی‌محمدی پیش از لیگ چهاردهم از فجرسپاسی به صبا آمد و در نخستین سال حضورش به مهره کلیدی تیمش تبدیل‌شده بود که موفق به زدن چهار گل شد، سه پاس گل داد و دو پنالتی هم گرفت. علی‌محمدی در فصل 95-94 با زدن شش گل و دادن سه پاس گل یکی از بهترین بازیکنان تیم علی دایی بود اما به دلیل آسیب‌دیدگی در اردوی نیم‌فصل صبا قادر تا پایان فصل از همراهی تیمش بازماند. این هافبک 27 ساله سابقه حضور در سپاهان نوین و فجر سپاسی شیراز را نیز در کارنامه دارد.

هافبک سپاهان ماندن را انتخاب کرد

جلال علی‌محمدی در فصل جاری پس‌ازاینکه از شرایط خود در سپاهان ابراز ناراحتی کرد، از سوی کادر فنی در اختیار باشگاه قرار گرفت. او در لیگ هجدهم به دلیل عدم حضور در ترکیب اصلی و کم بازی کردن، از شرایط خود رضایت نداشت و به باشگاه درخواست جدایی داد. پس از درخواست علی محمدی، امیر قلعه‌نویی هم او را در اختیار باشگاه قرارداد تا در مورد او تصمیم‌گیری شود. تابش مدیرعامل سپاهان در مورد شرایط علی‌محمدی چنین اظهارنظر کرده بود: «وضعیت علی محمدی هنوز مشخص نیست، او می‌خواهد از سپاهان برود تا بیشتر بازی کند اما سپاهان مشکلی با این بازیکن ندارد و خود این بازیکن، اصرار به رفتن دارد. مقصد او هنوز مشخص نیست، البته طبق اظهارات علی محمدی چند تیم به او علاقه دارند ولی او در تمرینات تیم غایب بوده است.» علی محمدی از دوشنبه هفته گذشته در تمرینات حضور نداشت و همین موضوع سبب ناراحتی مدیران سپاهان هم شده بود. مدیرعامل سپاهان در ادامه با اشاره به اینکه عدم حضور علی محمدی در تمرینات ممکن است سبب جریمه او از طرف باشگاه شود، اضافه کرده است: «باشگاه منعی برای حضور او در تمرینات ایجاد نکرده؛ این بازیکن یک‌طرفه در تمرینات شرکت نکرده و اگر این غیبت ادامه‌دار شود، باشگاه طبق قوانین انضباطی با او برخورد خواهد کرد. تصمیم برای جریمه او با سرمربی است و بازیکن اگر می‌خواهد جدا شود باید به تمرینات بیاید و سپس تیم را ترک کند. حاج‌صفی هنوز در تمرین‌های تیمش حاضر می‌شود، اگرچه باشگاه او هم خواستار رفتن او شده اما به تمرین‌های خود ادامه می‌دهد. ما تمایلی به رفتن علی محمدی نداریم، اما اگر او دلش با تیم نباشد بهتر است که تیم را ترک کند چراکه تصور می‌کند کمتر فرصت بازی کردن به او داده می‌شود و انگیزه او از بین رفته و بازدهی کمتری خواهد داشت.» با این شرایط علی محمدی دو انتخاب پیش روی خود داشت؛ نخست اینکه با شرایط موجود در سپاهان باقی می‌ماند و دوم اینکه روی خواسته خود پافشاری کرده و با تیم دیگری برای ادامه فوتبال به توافق می‌رسید؛ که البته برای حالت نخست را برگزید.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار