قینانی: مقابل تیم ملی بازی کردیم نه تیم باشگاهی لارستان

سرمربی تیم هندبال سپاهان با اشاره به وضعیت شروع لیگ برتر هندبال بانوان می‌گوید هفته اول در مقابل تیمی بازی کردیم که تیم ملی است نه تیم باشگاهی شهید چمران لارستان.

سرمربی تیم هندبال سپاهان با اشاره به وضعیت شروع لیگ برتر هندبال بانوان می‌گوید هفته اول در مقابل تیمی بازی کردیم که تیم ملی است نه تیم باشگاهی شهید چمران لارستان.
اعظم قینانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: امسال تیم‌های بسیار خوبی در لیگ برتر حضور دارند جدای از تیم لارستان که همانند فصل گذشته با سرمایه گذاری خوبی که کرده تمامی ملی پوشان را به عضویت خود در آورده است، تیم‌های تاسیسات دریایی و نفت و گاز گچساران نیز خوب بسته شده‌اند تیم‌های البرز و سپاهان نیز شرایط خاص خود را دارند در مجموع با در نظر گرفتن این شرایط یک تیم در رأس قرار دارد ومابقی تیم‌های باید برای دو سکو تلاش و رقابت سنگین داشته باشند.
وی در خصوص بازی تیم در هفته اول لیگ برتر مقابل شهید چمران لارستان گفت: در واقع تیم لارستان را باید تیم ملی بدانیم چرا که با توان مالی که دارند تمامی بازیکنان تیم ملی در این تیم عضویت دارند. تیم ما به نسبت سال‌های قبل دیرتر تمرینات خود را آغاز کردیم. این موضوعات البته توجیه کننده باخت سنگینی که داشتیم نیست در طول این بازی اشتباهات بسیار زیادی داشتیم که باید به سرعت آن را رفع کنیم.
وی افزود: در نیمه نخست بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتیم اما در نیمه دوم احساس کردم نفرات دیگری در زمین هستند، موقعیت‌های تک به تک زیادی را از دست دادیم و همچنین چندین پنالتی. شاید اگر از موقعیت‌ها بهتر استفاده می‌کردیم با اختلاف 6 گل بازی را واگذار می‌کردیم، ضمن این که در این دیدار یکی از بازیکنان اصلی تیم را در اختیار نداشتیم.
سرمربی تیم هندبال سپاهان سطح لیگ امسال را متوسط نسبتاً بالا خواند و ادامه داد: البته برای اظهار نظر در این خصوص زود است، هفته اول را پشت سرگذاشتیم حداقل باید تا دور نخست صبر کرد تا عیار تیم‌ها مشخص شود. اما آنچه مسلم است تمامی تیم‌ها بازیکنان خوب وباانگیزه ای را در اختیار گرفتند که می‌تواند در ادامه به جذابیت و پویایی لیگ کمک کنند.
قینانی تصریح کرد: در تمریناتی که خواهیم داشت تلاش می‌کنیم بیشتر بر روی نقاط ضعف تیم متمرکز شویم، با توجه به اینکه امسال دوباره با نام سپاهان در لیگ برتر حضور داریم باید بتوانیم جواب اعتماد مسئولان باشگاه را به خوبی در پایان فصل بدهیم. تلاش می‌کنیم بهترین نتایج را کسب کنیم. در نظر داشتیم که بازیکن بگیریم اما بهر جهت یکسری محدودیت‌ها داریم که این فصل این اجازه را به ما نداد.
وی با اشاره به بازی سپاهان در هفته دوم مقابل تیم طرقبه گفت: جمعه در ورزشگاه سجادی میزبان تیم طرقبه هستیم امیدوارم بازی خوبی را همراه گرفتن 3 امتیاز آن شاهد باشیم و تماشاگران سپاهان را بتوانیم به سالن سجادی بکشانیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار