آموزش و پرورش نماد توسعه و پیشرفت جامعه

مدیر آموزش و پرورش بخش فولادشهر گفت: فرهنگیان از جمله افرادی هستند که معنای افتتاح یک مدرسه را از عمق جان و دل لمس می کنند چراکه یک نوبته شدن مدارس نقش تاثیرگذاری را در بهره وری و افزایش کیفیت آموزش تاثیرگذار است.

مدیر آموزش و پرورش بخش فولادشهر گفت: فرهنگیان از جمله افرادی هستند که معنای افتتاح یک مدرسه را از عمق جان و دل لمس می کنند چراکه یک نوبته شدن مدارس نقش تاثیرگذاری را در بهره وری و افزایش کیفیت آموزش تاثیرگذار است. به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، سید ضیاء موسوی در آیین بهره برداری از پروژه های آموزشی، فرهنگی، مذهبی و خدماتی شرکت عمران شهر جدید فولادشهر اظهار کرد: در سال‌های گذشته وضعیت مدارس فولادشهر در دل مشکلات شهرستان لنجان پنهان مانده بود، اما با اجرایی شدن پروژه عظیم مسکن مهر فولادشهر و اسکان خانواده ها مسایل و مشکلات فولادشهر نمایان شد.
وی با اشاره به وضعیت نگران کننده فضای آموزش و پرورش در فولادشهر افزود: با توجه به مشکلات متعدد در بحث اموزش و پرورش فولادشهر نیاز بود حرکت جهت داری را آغاز کنیم و با هدف قرار دادن چالش‌ها و مشکلات پیش روی آموزش و پرورش در تامین فضای آموزشی شاهد برطرف شدن بحران های پیش رو در فولادشهر باشیم و راه حل‌های لازم را پیدا کنیم.
مدیر آموزش و پرورش بخش فولادشهر تصریح کرد:با وجود فعالیت مدرسه های متعدد در فولادشهر، یکی از مشکلات آموزش و پرورش در فولادشهر کمبود فضای آموزشی بوده که منجر به دو نوبته شدن برخی مدارس در فولادشهر و مسکن مهر شده بود.
وی آموزش و پرورش را نماد توسعه و پیشرفت جامعه دانست و ادامه داد: فرهنگیان از جمله افرادی هستند که معنای افتتاح یک مدرسه را از عمق جان و دل لمس می کنند چراکه یک نوبته شدن مدارس نقش تاثیرگذاری را در بهره وری و افزایش کیفیت آموزش تاثیرگذار است و معاون وزیر سال گذشته در بازدیدی که از مسکن مهر داشت قول مساعدت هایی را دادند و امروز صد درصد آن وعده ها در خصوص ساخت مدرسه در مسکن مهر محقق شد.
موسوی امروز بالغ بر 20 هزار دانش آموز در بخش فولادشهر مشغول به تحصیل هستند، اضافه کرد: امروز همه به کمک آموزش و پرورش آمده اند و باید توجه داشت دو سال پیش هشت واحد آموزشی در قالب چهار فضای آموزشی در مسکن مهر فولادشهر وجود داشت، اما امروز بالغ بر پنج هزار دانش آموز در14 واحد آموزشی در مسکن مهر مشغول به تحصیل هستند و این تحقق وعده ها در خصوص احدا ث فضای آموزشی آموزش و پرورش فولادشهر را از بحرانی بزرگ عبور داد.
وی با بیان اینکه مردم فولادشهر شایسته خدمات بیشتری هستند، عنوان کرد: اگر امروز به داد شهر فولادشهر نرسیم این بحران در محلات جدید شهر فولادشهر به وجود خواهد امد چراکه بیش از 15 هزار دانش آموز در مدارس فولادشهر مشغول به تحصیل هستند و این مهم مطالبات مردم را به دنبال داشته است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار