اضافه شدن 173 کیلومتر به راه‌های استان اصفهان

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با تاکید بر اینکه توسعه زیرساخت راه ها موجب توسعه گردشگری می شود، گفت: طی چند روز گذشته نزدیک به ۱۷۳ کیلومتر راه به سرجمع راه استان اضافه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با تاکید بر اینکه توسعه زیرساخت راه ها موجب توسعه گردشگری می شود، گفت: طی چند روز گذشته نزدیک به ۱۷۳ کیلومتر راه به سرجمع راه استان اضافه شده است. به گزارش ایسنا، حجت الله غلامی امروز (دوشنبه) در آیین افتتاح و بهره برداری از پل دوم استراتژیک غدیر محور اصفهان-شهرکرد، اظهار کرد: این پروژه در ادامه افتتاح های هفته دولت است.
وی تصریح کرد: در 10 روز گذشته همواره در راستای پروژه های مورد نیاز استان این اداره افتتاح پروژه داشت، چرا که در بخش توسعه راه های استان نیازمند توسعه شبکه راه ها هستیم.
مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود:استان اصفهان به دلیل قرارگیری در مرکز کشور، از شمال به جنوب و شرق به غرب برای حمل بار و مسافر و هم‌چنین حضور صنعت مادر فولاد و صنایع وابسته به آن و جاذبه های قوی گردشگری تردد و سفر در آن بسیار انجام می شود.
وی گفت: صنعت گردشگری در استان اصفهان با بوم گردی، طبیعت گردی و جاذبه های تاریخی یکی از مراکز تولید بار و مسافر است که نیاز به زیرساخت خاص خود دارد و طرح جامع حمل و نقل استان به طور ویژه به شبکه راه ها می پردازد.
غلامی خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته نزدیک به ۱۷۳ کیلومتر راه به سرجمع راه استان اضافه شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار