نقدها به دانشگاه کاشان خارج از انصاف است

رئیس حوزه علمیه آیت الله یثربی کاشان گفت: بسیاری انتقادها از رئیس دانشگاه این شهر در فضای مجازی منصفانه نیست.

رئیس حوزه علمیه آیت الله یثربی کاشان گفت: بسیاری انتقادها از رئیس دانشگاه این شهر در فضای مجازی منصفانه نیست.

به گزارش ایرنا، آیت الله میرسید محمد یثربی دوشنبه شب در دیدار وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بیان کرد: انتقادها از دانشگاه کاشان این روزها غیرمنصفانه بوده و مستند نیست اما اگر از سوی وزارت علوم حمایتی شود، این نقدها قابل تحمل می شود.
وی افزود: برخی درخواست هایی از ریاست دانشگاه کاشان دارند که با مشاهده مقاومت وی، به تلافی اقدام های صورت گرفته را مورد پرسش قرار می دهند.
رئیس حوزه علمیه آیت الله یثربی کاشان در ادامه نیز برای ساخت خوابگاهی ویژه دانشجویان متاهل در تهران آمادگی خود را اعلام کرد.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز در ادامه گفت: این وزارتخانه برای ثبات و آرامش می کوشد اما برخی تلاش دارند تا از ادامه فعالیت مدیران خوب در دانشگاه ها جلوگیری کنند.
منصور غلامی همچنین به انباشت دانش آموختگان دانشگاهی و نگرانی دانشجویان از آینده شغلی اشاره کرد و افزود: سالانه بین 2 هزار و 500 تا سه هزار نیروی جدید در دانشگاه های کشور استخدام می شوند.
وی بدون اشاره به آمار دانش آموختگان بیکار در کشور بیان کرد: با توجه به اینکه استادان زیادی در دانشگاه ها در حال بازنشستگی هستند و دانش آموختگان جایگزین آنها می شوند، آمار افزایش نخواهد یافت.
به گزارش ایرنا، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای شرکت در آئین آغاز عملیات اجرایی و یا بهره برداری از 6 طرح صنعتی، پژوهشی و رفاهی دانشگاه کاشان به این شهرستان سفر کرده بود.
شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر 365 هزار نفر در فاصله 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار