اورژانس تیران و کرون با کمبود نیروی انسانی مواجه است

فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: اورژانس این شهرستان با کمبود نیروی انسانی مواجه؛ و نیازمند افزایش تیم های عملیاتی و امدادی است.

فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: اورژانس این شهرستان با کمبود نیروی انسانی مواجه؛ و نیازمند افزایش تیم های عملیاتی و امدادی است.
مجید حججی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی ( اورژانس 115) شهرستان تیران و کرون دارای یک پایگاه شهری و یک پایگاه جاده ای با دو تیم امداد رسانی در هر شیفت کاری است.
وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی و حجم بالای تردد در جاده های شهرستان تیران و کرون، افزود: نیروی انسانی و تیم های امدادی اورژانس 115 این منطقه برای ارائه خدمات به ساکنان این خطه با محدودیت مواجه است.
فرماندار شهرستان تیران و کرون به گستره وسیع این منطقه و آمار بالای حوادث درون و برون شهری آن اشاره کرد و تصریح کرد: کمبود نیروی انسانی اورژانس 115 تاخیر حضور نیروهای امدادی در محل حادثه را بویژه در مواقعی که چند حادثه همزمان بوقوع بپیوندد را در پی دارد.
حججی ادامه داد: در پی افزایش میزان سفرها در تابستان و نوروز، حوادث جاده ای نیز افزایش می یابد و خدمات رسانی مطلوب به مصدومان و مجروحان این حوادث نیازمند حضور بموقع نیروهای امدادی در محل حادثه و سرعت کار این نیروها است.
شهرستان تیران و کرون دارای بیش از 45 کیلومتر طول جغرافیایی و در مسیر مواصلاتی بین شهرستان های غرب اصفهان و چند استان کشور قرار دارد و به همین دلیل 11 درصد از ترددهای استان اصفهان در جاده های این شهرستان انجام می شود.
در یک ماهه گذشته 10 نفر در جاده های این شهرستان بر اثر حادثه جان باخته اند و 30 نفر نیز مصدوم شدند.
فوریت‌های پزشکی شهرستان تیران و کرون دارای 2 پایگاه شهری و جاده‌ای، یک اتاق فرمان و 14 نفر پرسنل است که در هنگام بروز حوادث درون و برون شهری به محل حادثه اعزام می شوند.
در صورت وقوع چند حادثه، اورژانس این منطقه به دلیل کمبود نیروی انسانی و امکانات از اورژانس شهرستان های مجاور کمک می گیرد.
شهرستان تیران و کرون با بیش از 71 هزار نفر در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار