آزادسازی بیش از ۲۰۰ هزار مترمربع اراضی دولتی در آران و بیدگل

رییس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با همکاری یگان حفاظت اراضی بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع زمین تصرفی دولتی آزاد سازی شده است.

رییس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با همکاری یگان حفاظت اراضی بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع زمین تصرفی دولتی آزاد سازی شده است. مجتبی آراسته در گفت و گو با ایسنااظهار کرد: با اطلاع رسانی به دنبال آگاهی عمومی هستیم تا تصرف اراضی ملی و دولتی را کاهش دهیم و معتقدیم عده ای بدون آگاهی و عده ای با فریب مردم به این عمل روی می آورند.
وی افزود: با وجود همه این اقدامات در سال جاری بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع اراضی ملی و دولتی را با کمک و همکاری یگان حفاظت اداره در سطح شهرستان رفع تصرف کرده ایم و به مالک اصلی واگذار و متجاوزان این عمل را به مراجع قانونی معرفی کرده ایم.
آراسته در خصوص ارزش ریالی این زمین های آزاد شده گفت: اراضی آزاد شده با ارزش مالی حدود ۲۰۰ میلیارد ریال در نقاط مختلف شهرستان در شش ماهه ابتدایی سال جاری از دست سودجویان رفع تصرف٬ اعاده و به حالت قبل تغیر وضعیت داده شده است.
وی تصریح کرد: اسناد مالکیت ۶۶ هکتاری شهرک سلیمان صباحی بیدگلی و انتقال اسناد به صاحبان صنایع، حل و فصل مشکلات واگذاری اراضی شهرک هلال به مقدار ۱۳۷ هکتار٬ واگذاری ۲۰ هکتار از اراضی به نیروگاه برق خورشیدی و واگذاری ۴۰ هکتار از اراضی دشت قاضی بیدگل به شرکت شهرک های صنعتی شمال استان اصفهان از جمله بزرگترین اقدامات این اداره در حوزه واگذاری اراضی است که به اخذ بیش از ۴۰۰ سند اراضی دولتی در سه سال گذشته انجامیده است.
آراسته خاطرنشان کرد: در حوزه راه و شهرسازی با متخلفان و متجاوزان به حقوق مردم قاطعانه برخورد خواهیم کرد که مهمترین بخش اراضی ملی و دولتی است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار