بانوان طلایی کبدی اصفهان به «حصه» رفتند

بانوان مدال‌آور کبدی اصفهانی در مسابقات آسیایی جاکارتا به همراه جمعی از مسؤولان ورزش استان اصفهان در اردوی جهادی در محله حصه اصفهان حضور یافتند.

بانوان مدال‌آور کبدی اصفهانی در مسابقات آسیایی جاکارتا به همراه جمعی از مسؤولان ورزش استان اصفهان در اردوی جهادی در محله حصه اصفهان حضور یافتند.

به گزارش فارس ، پیش از ظهر امروز برخی از ورزشکاران اصفهانی به همراه جمعی از مدیران و مسؤولان ورزش استان اصفهان در اردوهای جهادی در اطراف شهر اصفهان حضور پیدا کردند.

سمیرا عطاردیان و رویا داودیان دو بازیکن اصفهانی تیم ملی کبدی ایران که موفق شدند در مسابقات آسیایی جاکارتا مدال خوش‌رنگ طلا را کسب کنند، به همراه رئیس هیأت کبدی اصفهان در این برنامه حضور داشتند.

همچنین علیرضا امین‌آزاد معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و مجید رحیمی‌زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان به همراه رئیس هیأت نجات غریق استان اصفهان در این برنامه حضور داشتند و در محله حصه در اطراف شهر اصفهان در مدرسه‌ای درحال تجهیز حضور یافتند.

وحید رجبی رئیس بسیج ورزشکاران استان اصفهان در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: همان طور که ورزشکاران با تلاش و زحمات شبانه‌روزی در اعتلای پرچم مقدس ایران کار کردند، در عرصه‌های محرومیت‌زدایی و بسیج سازندگی هم حضور فعال داشته باشند.

وی افزود: همان طور که مدال‌آوری این بزرگان باعث شور و نشاط و همچنین ایجاد دلگرمی در بین مردم و بالا رفتن عزت و غرور ملی شده‌اند، با حضورشان در مناطق محروم و عرصه‌های جهادی عامل امیدبخشی به مردم شود.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان تصریح کرد: این حضور عاملی می‌شود تا همه بدانند ورزشکاران همیشه حامی و پشت سر مردم و مستضعفان هستند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار