برتری سپاهان در دربی دوستانه اصفهان

تیم فوتبال سپاهان در دیداری تدارکاتی و با تک گل رضا دهقانی مقابل ذوب آهن به برتری رسید.

تیم فوتبال سپاهان در دیداری تدارکاتی و با تک گل رضا دهقانی مقابل ذوب آهن به برتری رسید.

به گزارش "ورزش سه"، کمتر از سه هفته پیش بود که دو تیم سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر به مصاف هم رفتند و شاگردان امیرقلعه نویی در یک دیدار جذاب و تماشایی موفق به کسب پیروزی 2 بر 1 برابر همشهری خود شدند.

در فاصله تعطیلات لیگ برتر و در شرایطی که تیم ملی آماده برگزاری بازی دوستانه برابر ازبکستان می شود، سپاهان و ذوب آهن که با نفرات کامل خود تمرین می کنند، امروز در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که در پایان طلایی پوشان با تگ گل رضا دهقانی که در نیمه اول و روی پاس ولادیمیر کومان به دست آمد، مقابل حریف خود به برتری رسیدند.

در این مسابقه که در کمپ اختصاصی سپاهان و بدون حضور هواداران برگزار شد، هر دو تیم به دنبال رفع نقاط ضعف خود و بازی دادن به بازیکنانی بودند که کمتر به آنها در رقابت های لیگ برتر بازی رسیده بود.

این مسابقه در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان خاتمه یافت تا برای دومین مرتبه طی سه هفته اخیر امید نمازی مقابل امیرقلعه نویی مغلوب شده باشد.

ساسان انصاری که در نیمه دوم برای سپاهان به زمین آمده بود، در دقایق پایانی بازی توسط داور مسابقه از زمین مسابقه اخراج شد.

سپاهان و ذوب آهن در جام حذفی با قرعه های متفاوتی روبرو شده اند؛ سپاهان به مصاف شهرداری ماهشهر می رود که این روزها شرایط خوبی در جدول لیگ یک ندارد ولی ذوب آهن در دیداری دشوار باید به مصاف شاگردان یحیی گل محمدی برود که در هفته ششم در اصفهان برابر آنها قرار گرفتند و با نتیجه 2 بر 1 بازنده شدند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار