خیرات 80 میلیونی برای توسعه یک امامزاده/100 میلیون دیگر نیاز است

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان گفت: فاز اول پروژه ساخت گنبد امامزاده سیدمحمد(ع) روستای نیوان نار شهرستان گلپایگان با کمک 800 میلیون ریالی خیرین اجرا شد.

به گزارش ایسنا ، حجت الاسلام و المسلمین عباس نصیر الاسلامی اظهار کرد: در راستای زیبا سازی و بهسازی حرم مطهر امامزاده سیدمحمد (ع) روستای نیوان نار شهرستان گلپایگان، عملیات عمرانی ساخت گنبد جدید و بهسازی تربت خانه و ساختمان آستان مقدس این امامزاده در فاز اول اجرا شد.
وی در ادامه افزود: برای ساخت گنبد جدید این امامزاده به قطر 6 متر و ارتفاع 14 متر و همچنین تربت خانه آستان مقدس امامزاده این امامزاده عظیم الشان تا کنون ۸۰۰ میلیون ریال از محل جذب کمک‌های خیرین هزینه شده و جهت تکمیل اسکلت گنبد و عملیات عمرانی به ویژه سفت کاری این امامزاده بزرگوار تا اتمام آن به اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال دیگر نیاز است.
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان ادامه داد: امیدواریم که پروژه عمرانی این امامزاده واجب التعظیم بعد از اتمام عزاداری سید و سالار شهیدان در دهه اول محرم الحرام و قبل از شروع فصل سرما به اتمام برسد.
حجت الاسلام و المسلمین عباس نصیر الاسلامی گفت: آستان مقدس امامزاده سیدمحمد علیه السلام در روستای نیوان نار در نزدیکی شهر گوکد و ۸کیلومتری مرکز شهرستان یعنی شهر گلپایگان واقع شده و حرم مطهر این امامزاده بزرگوار همچون نگینی درخشان پناهگاه و ملجاء دوست داران خاندان اهل بیت(ع) در منطقه است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار