شورای پنجم رویکرد جدیدي در اداره شهر خواهد داشت

منتخب شورای شهر اصفهان گفت: اصلی‌ترین خواسته مردم اصفهان اين است كه شهري آرام، با حداقل مزاحمت‌ها و‌ با برنامه داشته باشند، شهري كه در عرصه‌هاي مختلف مانند ترافيك، حمل و نقل و... گره‌اي نداشته باشد.

شورای پنجم رویکرد جدیدي در اداره شهر خواهد داشت

علیرضا نصر اصفهانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان اظهار کرد: با توجه به فضای جدید که به وجود آمده است و منبعث از درخواست‌های مردم اصفهان است مسلما شورای پنجم رویکرد جدید در اداره شهر خواهد داشت.

وي ادامه داد: برنامه‌هایی از پیش برای اصفهان تدوین شده است که به طور قطع در شورای پنجم نیز پیگیری می‌شود؛ برنامه پنج ساله اصفهان 1400 در چهار سال آینده باید پیگيری شود، البته درخواست‌های مردمی که در برنامه‌های اصفهان گنجانده نشده نیز باید به این برنامه‌ها اضافه شود و علاوه بر اين منشور شورای پنجم باید بر اساس تغییری که در آرایش شورا اتفاق افتاده است تدوین شود.

اين عضو شوراي چهارم اصفهان تصريح كرد: دو اتفاق قابل توجه در انتخابات پنجمين شورای شهر رخ داد، نخست اینکه برای از زمان تشکیل شوراها،‌ جو سیاسی حاکم بر این نهاد در اصفهان یک دست شد و از سوی دیگر شمار آرای این دوره نسبت به شورای چهارم متفاوت‌تر است،‌ در شورای چهارم شمار آرای نفر نخست کمتر از 100 هزار نفر بود و اما این دوره سیزدهمین منتخب بیش از 100 هزار رای دارد و این موضوع نشان دهنده حساسیت و نگاه متفاوت مردم اصفهان به شورای شهر است.

نصراصفهاني تاكيد كرد: اصلی‌ترین خواسته مردم اصفهان اين است كه شهري آرام، با حداقل مزاحمت‌ها و‌ با برنامه داشته باشند، شهري كه در عرصه‌هاي مختلف مانند ترافيك، حمل و نقل و... گره‌اي نداشته باشد و اعضاي شورا پيگير احياي زاينده رود در چهارچوب اختيارات شورا، ارتباط با نمايندگان اصفهان در مجلس شوراي اسلامي براي وصول مطالبات شهر اصفهان، نشاط و شادابي شهري و ‌استفاده از نيروهاي توانمندي كه به وفور در شهر ديده می‌شود، ‌باشند.

وي تصريح كرد: اگرچه بیشتر اعضای منتخب دوره پنجم تجربه حضور در شوراها را ندارند اما هر یک تجارب و توانمندی‌هایی دارند که می‌تواند اصفهان را در مسير درست هدایت کند. عدم تجربه حضور تنها مربوط به دوره پنجم نیست بلکه در دوره دوم شورای شهر اصفهان نیز افراد راه یافته فاقد تجربه حضور در شوراها بودند؛ خوشبختانه افرادی که وارد شورا شدند، علاوه بر توانمندي نگاه مثبتی به استفاده از تجربه افراد صاحب نظر در اصفهان دارند.

منتخب پنجمين دوره شوراي شهر اصفهان با بيان اينكه منتخبان مردم هنر استفاده از مهارت اداركي را دارند،‌خاطر نشان كرد: به اعتقاد من سه مهارت ادارکی، ‌انسانی و فنی لازمه حضور در شوراها است و خوشبختانه همه افراد درک درستی از جايگاه شهر اصفهان دارند و با مطالبات مردم آشنا هستند؛ در خصوص مهارت فني نيز بخشي از آن در شورا و بخشي از آن توسط نيروهاي خارجي تامين می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار