هتل جهان نما در آستانه جذب سرمایه

مدیر آزادسازی و املاک شهرداری اصفهان گفته با چندين سرمايه گذار پيرامون ساخت هتل جهان نما در حداقل زمان ممكن مذاكراتي انجام داده است.

مدیر آزادسازی و املاک شهرداری اصفهان گفته با چندين سرمايه گذار پيرامون ساخت هتل جهان نما در حداقل زمان ممكن مذاكراتي انجام داده است.
به گزارش ایسنا، مرتضي افروزي با اشاره به وضعيت هتل ارگ جهان نما اظهار کرد: طي تفاهم نامه‌اي بين شهرداري و بنياد تعاون نيروي انتظامي در سال 1388 مقرر شد هتل 30 هزار متر مربعي جهان نما در اسرع وقت از سوي بنياد تعاون نيروي انتظامي احداث شود؛ اما به دليل تغيير مديريت و سياست‌ها، بنياد تعاون نيروي انتظامي از ساخت هتل منصرف شد و اين مهم سال‌ها بلا تكليف ماند.
وي معتقد است اين هتل از لحاظ منظر و سيماي شهري بسيار حائز اهميت است. به همین دلیل طي جلسات متعدد و پيگيري شهردار اصفهان، در اواخر سال گذشته تفاهم نامه‌اي بين بنياد تعاون نيروي انتظامي و شهرداري منعقد و مقرر شد هتل ارگ جهان نما به شهرداري واگذار شود و در نهايت مديريت شهري اصفهان در اين دوره پس از سال‌ها مالكيت اين هتل را به شهرداري بازگرداند.
مدیر آزادسازی و املاک شهرداری اصفهان با بيان اين مطلب كه با چندين سرمايه گذار براي ساخت هتل در حداقل زمان ممكن مذاكراتي انجام شده است، ادامه داد: اميد است اين هتل طي 24 ماه ساخته و منجر شود ارگ جهان نما به عنوان ساختماني در هسته مركزي شهر اصفهان از حالت سكون و ركود خارج شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار