سقوط از کوه صفه مرگ بانوی جوان را رقم زد

مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: ظهر امروز بانوی جوانی در سقوط از آبشار کوه صفه جان خود را از دست داد.

مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: ظهر امروز بانوی جوانی در سقوط از آبشار کوه صفه جان خود را از دست داد.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با فارس از سقوط بانوی جوان حدود 30 ساله از آبشار کوه صفه خبر داد و اظهار کرد: ساعت 12:58 دقیقه ظهر امروز یک مورد سقوط شخص از کوه صفه به سامانه 125 آتش‌نشانی اطلاع داده شد که نیروهای تخصصی امداد و نجات در ارتفاع و کوهستان به سرعت به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور اکیپ امداد و نجات کوهستان از ایستگاه 12 در محل حادثه در مرحله اول با تقسیم به دو گروه عملیات تجسس اکیپ از کنار مسیر آبشار آغاز شد که پس از چند دقیقه جسد بانوی جوانی مشاهده شد که بر اثر ضربات و سقوط از ارتفاع نسبتاً زیاد( حدود 100 متر) دچار صدمات شدید جسمی شده و فاقد علائم حیاتی اولیه بود.

مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: اکیپ عملیاتی در مرحله بعد در یک عملیات تخصصی نفس‌گیر و دقیق شخص فوت شده را با ایجاد کارگاه‌های عملیاتی و استفاده از طناب و برانکارد ثابت به پایین کوه منتقل کردند.

وی با بیان این‌که جسد این بانوی حدوداً 30 ساله تحویل عوامل نیروی انتظامی و اورژانس حاضر در محل داده شده است، بیان کرد: مشخص کردن علت این حادثه بر عهده نیروی انتظامی و پلیس آگاهی است.

طبق اعلام مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان جسد این فرد به بیمارستان الزهرا انتقال داده شده است.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار