رانندگان در جاده های اصفهان با احتیاط برانند

رییس پلیس راه استان اصفهان به رانندگان توصیه کرد: با توجه به بروز پدیده گرد و خاک در این استان، رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

رییس پلیس راه استان اصفهان به رانندگان توصیه کرد: با توجه به بروز پدیده گرد و خاک در این استان، رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.
از روز گذشته تاکنون بیشتر مسیرهای منتهی به اصفهان به ویژه در محدوده شمال و شرق استان با پدیده گرد و خاک همراه شده است.
سرهنگ حسین پورقیصری در گفت و گو باایرنا با اشاره به اینکه از روز گذشته تاکنون حادثه ترافیکی به دلیل بروز این پدیده در استان اصفهان رخ نداده است از رانندگان خواست در مواقع شدت گرفتن گرد و خاک سرعت مطمئنه را رعایت کنند.
رییس پلیس راه استان اصفهان به رانندگان توصیه کرد: اگر به دلیل کاهش دید امکان رانندگی ایمن برای آنها وجود ندارد تا زمان کاهش غلظت گرد و خاک در مکانی امن توقف کنند.
اداره کل هواشناسی استان اصفهان نیز امروز (یکشنبه) اعلام کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جو ناپایدار از امروز تا سه شنبه بر روی استان است.
بر این اساس امروز و به ویژه فردا در برخی مناطق شرایط وقوع توفان لحظه ‌ای نیز وجود دارد و در مناطق مستعد، وزش باد شدید همراه با گرد و خاک خواهد بود که منجر به کاهش دید افقی می ‌شود.
امروز آسمان در بیشتر مناطق استان اصفهان قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید تا شدید بویژه در ساعات عصر و شب است.
حداکثر دمای هوا در بیشتر نقاط استان اصفهان بین یک تا 2 درجه افزایش خواهد یافت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار