مرمت ۱۵۰ هزار مترمربع از بیمارستان های اصفهان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در قالب طرح هتلینگ کار مرمت بیمارستان های اصفهان در وسعت ۱۵۰ هزار متر مربع صورت گرفت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در قالب طرح هتلینگ کار مرمت بیمارستان های اصفهان در وسعت ۱۵۰ هزار متر مربع صورت گرفت.

علیرضا یوسفی در گفت و گو با مهر اظهار داشت: طی ۵ ساله گذشته طرح هتلینگ در ۵۰۰ هزار متر مربع از مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان ها به اجرا درآمده است.

وی بیان داشت: در طرح تحول سلامت اقدام به بهبود فضای خدمات رسانی به بیماران تحت عنوان هتلینگ در سطح بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی در سطح استان کردیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: استان اصفهان جزو استان های پیشگام در عرصه طرح پیاده سازی هتلینگ است که این طرح در تمامی سطوح سلامت که ارائه دهنده خدمات پایه است، به اجرا در آمد.

۵۰۰ هزار متر کار مرمتی در مراکز درمانی اصفهان انجام شد

وی با بیان اینکه وضعیت مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان‌ها اسفبار بود و در شان مردم و نظام نبود، ادامه داد: بیش از ۱۵۰ هزار مترمربع در بیمارستان های اصفهان کار مرمتی اجرایی کردیم.

یوسفی افزود: طی پنج سال گذشته در قالب طرح هتلینگ حدود ۵۰۰ هزار متر مربع کار مرمت و توسعه یافته، صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح هتلینگ شاهد یک انقلاب و معجزه در مراکز ارائه دهنده خدمات سلامت بودیم، گفت: با اجرای این طرح فضاهای ارائه خدمت بهداشتی‌تر، انسانی‌تر و قابل تحمل‌تر شده است.

بازسازی بیمارستان الزهرا در قالب طرح هتلینگ بعد از ۳۰ سال

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه با اجرای این طرح به طور جدی به دنبال به روز کردن تاسیسات در بیمارستان ها و مراکز ارائه خدمات سلامت هستیم، گفت: محیط های بیمارستانی را در فصول گرم و سرد مناسب کردیم و اقدامات خوبی در قالب طرح هتلینگ در سطح بیمارستان ها پیاده سازی شد.

وی بازسازی بیمارستان الزهرا در قالب طرح هتلینگ بعد از ۳۰ سال که حکم موتورخانه ۱۰ دانشکده را دارد یک امتیاز بزرگ در کارنامه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دانست و گفت: تلاش کردیم این طرح را در ابتدا در مراکز ارائه خدمات سلامت در مناطق فقیر و محروم آغاز کنیم تا بتوانیم از این طریق خدماتی در شان مردم ارائه کنیم.

یوسفی گفت: با توجه به اینکه مراجعه کنندگان به بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی ساعت ها در آن مکان حضور دارند بنابراین تلاش کردیم در قالب طرح هتلینگ فضای بهبودی ایجاد و خدمات کیفی به مردم ارائه شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار