گرد و غبار تا پنجشنبه میهمان اصفهان

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: میانگین دمای هوای استان اصفهان بین سه تا پنج درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: میانگین دمای هوای استان اصفهان بین سه تا پنج درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

ساناز جعفری در گفت‌وگو با ایمنا اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده، اظهار کرد: در این بازه زمانی جوی نسبتاً پایدار بر روی استان اصفهان حاکم می‌شود و در اکثر مناطق آسمانی صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به وزش باد شدید در مناطق شرق و شمال شرق طی دو روز آینده گفت: شرایط گرد و غبار را خواهیم داشت ضمن اینکه در مناطق شرق از روز پنجشنبه از شدت بادها کاسته شده و گرد و غبار محلی نیز از بین می‌رود. در مناطق غربی نیز وزش باد نسبتاً شدید بدون گرد و غبار پیش بینی می‌شود.

وی در خصوص وضعیت دمای استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده اضافه کرد: میانگین دمای هوای استان اصفهان در این بازه زمانی بین سه تا پنج درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

جعفری با بیان اینکه اصفهان طی ۲۴ساعت آینده در گرم‌ترین ساعت به دمای ۳۳ درجه و در خنک ترین ساعات بامداد فردا نیز به دمای ۱۵ درجه سانتی گراد می‌رسد، ادامه داد: در این بازه زمانی بویین میاندشت با دمای چهار درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و چوپانان و خور و بیابانک با دمای ۳۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شوند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار