آقایی: تیممان در حمله خیلی خوب کار می کند

سعید آقایی می‌گوید در لحظه آخر به توپ خودش ضربه زده و داور هم گل دوم سپاهان مقابل فولاد را به نام وی ثبت کرده است.

سعید آقایی می‌گوید در لحظه آخر به توپ خودش ضربه زده و داور هم گل دوم سپاهان مقابل فولاد را به نام وی ثبت کرده است.
سعید آقایی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط سپاهان عنوان کرد: خدا را شکر شرایط تیممان خیلی خوب است؛ از 2 بازی لیگ توانستیم 6 امتیاز بگیریم و بازی جام حذفی را هم که برده بودیم و 3 برد پیاپی به دست آوردیم‌. شرایط روحی تیم خیلی خوب است. انشاالله که بازی جام حذفی مقابل نساجی را هم برنده شویم چرا که جام حذفی برایمان خیلی مهم است. می خواهیم جزو مدعیان این جام نیز باشیم.
وی در رابطه با شرایط خودش نیز ادامه داد: از شروع فصل تلاش می کردم هر بازی سرحال باشم و به شرایط قبلی ام برسم؛ اما در بعضی بازی ها کارهای دفاعی ام زیاد به چشم نمی آمد، خدا را شکر 2 بازی اخیر توانستم یک گل و یک پاس گل بدهم که شرایطم خیلی بهتر شد و تلاش می کنم همین روند را ادامه دهم تا برای تیمم مثمرثمر باشم.
آقایی در رابطه با گل پر حرف و حدیثی که مقابل فولاد به ثمر رساند نیز گفت: اول من نمی خواستم توپ را بزنم چون حرکت مهرداد خیلی خوب بود و می خواستم توپش مستقیم وارد دروازه شود چرا که شرایطش طوری است که حتی می تواند برای آقای گلی تلاش کند ولی بعد دیدم دفاع حریف می خواهد توپ را برگرداند که من ضربه زدم.
وی ادامه داد: حالا هر کسی از روی غرض هر چیزی می خواهد بگوید به خودش ربط دارد. داور هم گل را به نام من ثبت کرد و آخرین لحظه هم ضربه را من زدم ولی بعضی ها انگار دوست دارند که من همیشه در افت باشم که خدا جوابشان را می دهد.
دفاع چپ طلایی پوشان در رابطه با گلایه های امیر قلعه نویی از بازیکنان باوجود کسب نتایج خوب نیز عنوان کرد: در بازی جام حذفی ما در 18 دقیقه توانستیم 3 گل به ثمر برسانیم ولی در ادامه نتوانستیم بازی خوبی ارایه کنیم و در گلزنی هم ناموفق بودیم. ناراحتی امیرخان هم از این بود که چرا وقتی جلو می افتیم بازی ها را شل می کنیم. حق دارند از این موضوع ناراحت باشند چون تیمی که برای قهرمانی بازی می کند در هر لحظه بازی باید مانند یک قهرمان رفتار کند. در این دو هفته نسبت به قبل خیلی بهتر شده ایم و تلاش می کنیم مشکل نگرشی که امیرخان به آن اشاره می کنند را حل کنیم.
وی ادامه داد: ما سال قبل در رتبه ای که اصلا در شان و شخصیت سپاهان نبود، قرار گرفتیم؛ به خاطر همین موضوع وقتی به اواخر بازی نزدیک می شویم، اکثر بازیکنانی که سال قبل هم در تیم بودند، کمی استرس می گیرند که خدایی نکرده نکند دوباره بازی را مساوی کنیم یا گل بد بخوریم، به خاطر همین موضوع عملکرد اواخر بازی کمی ضعیف تر می شود که خدا را شکر جدیدا خیلی بهتر شده ایم. انشاالله همین روند را ادامه دهیم تا بتوانیم این مشکل را هم به طور کامل حل کنیم.
مدافع چپ پای سپاهانی ها در رابطه با اینکه علی رغم عملکرد خوب در خط حمله، تعداد گل های دریافتی زیادی نیز دارند هم گفت: تیممان در حمله خیلی خوب کار می کند و بازیکنانمان در این پست خیلی زحمت می کشند، البته خط دفاعی هم خیلی خوب اضافه می شود که این باعث زهردار شدن تیممان در حمله می شود؛ اما در مورد خط دفاعی، ما سال قبل هم همین مشکل را داشتیم ولی وقتی تیمی گل می خورد، فقط نمی توان 4 نفر خط دفاعی را مقصر دانست. تیم باید در بحث دفاعی کلا باهم هماهنگ شود تا بتواند یک دفاع تیمی خوب را انجام دهد؛ در این مورد هم تیممان کم کم به آمادگی کامل می رسد، انشاالله از این به بعد هم در خط دفاعی وقتی صاحب توپ نیستیم، خوب دفاع می کنیم تا گل خورده هم کمتر شود و تیمی در حد قهرمانی بتوانیم درست کنیم.
آقایی در پایان درمورد دعوت به تیم ملی نیز گفت: انتخاب برای تیم ملی سلیقه ای است و به نظر سرمربی بستگی دارد و تلاش می کنم تا بتوانم دوباره دعوت شوم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار