توجه به مسئولیت اجتماعی جز اولویت های ایمیدرو

رئیس هیات مدیره سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع و منابع معدنی ایران در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: پذیرش تمام مسئولیت ها در صنعت امروز باید در راستای سربلندی و عزت جمهوری اسلامی ایران باشد.

اصفهان امروز: رئیس هیات مدیره سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع و منابع معدنی ایران در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: پذیرش تمام مسئولیت ها در صنعت امروز باید در راستای سربلندی و عزت جمهوری اسلامی ایران باشد.
مهدی کرباسیان تصریح کرد: در حوزه تولیدفولاد ،صادرات،بهره وری و مسئولیت اجتماعی شرکت فولادمبارکه عملکرد قابل دفاعی داشته است .
او تاکید کرد: پذیرش مسئولیت اجتماعی توسط شرکت های صنعتی برای سازمان ایمیدرو از اهمیت خاصی برخوردار است و بودجه ای به این منظور نیز در نظر گرفته شده است. کرباسیان به نقش مدیریت در شرکت های بزرگ به عنوان اصلی اساسی اشاره کرد بیان داشت: در بسیاری از شرکت های صنعتی کاهش ۲۳ درصدی تولید را داشته ایم این در حالی است که فولادمبارکه با مدیریت اصولی توانست در همین مدت افزایش تولید و صادرات را داشته باشد و امیدواریم این روند ادامه دار باشد.
او به نقش فولاد در توسعه کشور اشاره کرد افزود: ۲ هزار میلیارد دلار سهم تجارت جهانی است که از این میزان ۴۳ درصد به فولاد اختصاص داده شده این اعداد و ارقام نشان از ضریب پیشرفت فولاد در تجارت جهانی دارد و ما نباید از آن غافل باشیم.
کرباسیان اظهار کرد: اتفاقی که در دولت یازدهم شاهد رشد آن و ادامه دار بودن ان در دولت دوازدهم هستیم اینکه توجه به توسعه بخش فولاد است در ۶ ماهه امسال در حوزه های گوناگون همچون شمش فولاد ۱۴ درصد آهن اسفنجی ۱۹ درصد گندله ۳۸ درصد و کنستانتله ۱۷ درصد افزایش تولید داشته ایم. او ادامه داد: با توجه به مشکلات ارزی موجود در ۶ ماهه امسال تعییری در حوزه صادرات نداشته ایم امیدواریم به هدف نهایی که تولید ۵۵ میلیون تن در سال ۱۴۰۴ دست پیدا کنیم.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار