افت فشار و قطعی آب در در غرب شهر اصفهان

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: با توجه به تعویض والوهای ۸۰۰ و ۴۰۰ در خیابان آیت الله کاشانی آب این مناطق از ساعت ۲۰ چهارم خرداد تا ساعت ۱۶ پنجم خرداد افت شدید فشار آب خواهد داشت.

افت فشار و قطعی آب در در غرب شهر اصفهان

سید اکبر بنی‌طبا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به افت فشار آب در برخی نقاط شهر اصفهان اظهار داشت: این افت فشار به دلیل تعویض والوهای 800 و 400 در خیابان آیت‌الله کاشانی است که در برخی نقاط ممکن است افت شدید فشار آب را به همراه داشته باشد.

وی افزود: برای تعویض والوها در غرب شهر اصفهان از ساعت 20 امروز چهارم خرداد تا ساعت 16 پنجم خرداد اطلاع‌رسانی شده، اما مأموران ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهند که از نیمه‌شب تا صبح فردا تعویض شیرآلات فرسوده تمام شود.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در خصوص علت تعویض توضیح داد: در آستانه شروع تابستان در جهت افزایش میزان ظرفیت آب لازم است که شیرآلات فرسوده و غیرقابل استفاده تعویض شوند تا شهروندان در تابستان با قطعی یا افت فشار آب مواج نشوند.

وی در پایان به مناطقی که مشمول این طرح می‌شوند اشاره کرد و گفت: برای خیابان کاشانی حدفاصل خیابان طالقانی تا خیابان صائب، خیابان صارمیه، خیابان شیخ بهایی، خیابان آتشگاه به سمت اتوبان، بزرگراه خیام به سمت ناژوان، بزرگراه خیام به سمت خیابان خیام و بیمارستان امید، محله های الیادران و جوزدان، خیابان های شمس آبادی، چهارباغ و شهید مطهری، محدوده منطقه یک، خیابان مسجد لنبان و محدوده محله شاداب و باغ کلانتر به سمت خیابان آتش و پل شیری مناطق مشمول این طرح هستند.

بنی‌طبا در پایان خاطر نشان کرد: مناطق مذکور با افت شدید فشار مواجه خواهند شد که این موضوع برای ساکنان طبقات بالایی آپارتمان‌ها به صورت قطعی آب قابل مشاهده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار