مسافریار، یک میلیونی شد

معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: در غرفه خدمات الکترونیک ستاد سفر استان اصفهان، از سیستم رزرواسیون آنلاین مراکز اقامتی استان در سامانه مسافریار رونمایی شد.

مسافریار، یک میلیونی شد

محمدعلی طرفه در حاشیه نهمین نمایشگاه گردشگری و هتل‌داری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: امروز در غرفه خدمات الکترونیک ستاد سفر استان اصفهان، از سیستم رزرواسیون آنلاین مراکز اقامتی استان در سامانه مسافریار رونمایی شد.

وی در ادامه افزود: این سامانه به همت دبیرخانه کمیته توسعه گردشگری استان و همکاری شرکت دانش‌بنیان سیستم‌های یکپارچه پاسارگاد از 4 سال پیش تاکنون اجرایی شده و هرسال یک نسخه جدید با امکاناتی متفاوت‌تر از گذشته به مردم ارائه می‌دهد.

معاون عمرانی استاندار اصفهان اظهار داشت: سامانه مسافریار بیش از یک‌میلیون نفر کاربر داشته و کلیه خدمات و اطلاعات موردنیاز یک گردشگر را در اختیار آن قرار می‌دهد.

جانشین رئیس ستاد هماهنگی سفر استان اصفهان همچنین بیان کرد: سرعت ارتقای نرم‌افزار مسافر یار قابل‌قبول بوده و از نوروز 96 تا امروز یک نسخه جدید رونمایی شده که مجموعاً 5 نسخه از بدو راه‌اندازی این نرم‌افزار تاکنون بوده است.

وی افزونه‌های A.R و VIDEO.V.R را از دیگر امکانات نرم‌افزار دانست که در روزهای آتی رونمایی خواهند شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار