هدف موافقان تصویب ' سی اف تی ' کاهش فشار بر کشور بود

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف موافقان تصویب کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) در مجلس جلوگیری از فشارهای همه جانبه بیشتر بر کشور بود.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف موافقان تصویب کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) در مجلس جلوگیری از فشارهای همه جانبه بیشتر بر کشور بود. حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: نمایندگانی که برای تصویب این لایحه رای دادند دیدگاهشان کاهش فشارهای بیشتر بر کشور بود و نمایندگان مخالف نیز معتقد بودند که این مسئله نه تنها موجب کاهش فشارها نمی شود بلکه دشمن را به فشار بیشتر به کشور مصمم می کند.
وی افزود: با شناختی که از نمایندگان مجلس شورای اسلامی دارم هیچکدام قصد خیانت به کشور را ندارند بلکه در تصویب این لایحه دو دیدگاه در مجلس وجود دارد عده ای عقیده دارند با تصویب این لایحه بهانه از دست دشمن گرفته می شود اما مخالفان بر این عقیده اند که دشمن در جری تر شده بر فشارها خواهد افزود.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن در مساله برجام دست از توطئه و فشار برنداشت و هرچه عقب نشینی کردیم، بیشتر جلو آمد و اکنون نیز کشور در وضعیت تحریم و فشار اقتصادی قرار دارد.
حجت الاسلام طباطبایی نژاد تاکید کرد: ملتی که راه امام حسین (ع) را دنبال می کند از دشمن هیچ هراسی ندارد و درمقابل قدرتهای پوشالی در جهان ایستادگی می کند.
لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) هفته گذشته در مجلس شورای اسلامی با 143 رای موافق، 120 رای مخالف و پنج رای ممتنع از مجموع 271 نماینده حاضر تصویب شد.
این لایحه شامل یک مقدمه، 28 ماده و یک پیوست است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار