مدیران ناکارآمد در پست‌های اداری نمی‌مانند

فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: مدیران و کارکنان ناکارآمد در پست‌های اداری شهرستان تیران و کرون نمی‌مانند.

فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: مدیران و کارکنان ناکارآمد در پست‌های اداری شهرستان تیران و کرون نمی‌مانند.
به گزارش ایمنا ، مجید حججی در شورای اداری این شهرستان با اشاره به جایگاه و اهمیت خدمت به مردم اظهار کرد: مدیران و کارمندان در رده‌های مختلف خدمت‌گذار مردم هستند و نباید در انجام مسئولیت خود کوتاهی کنند.
وی افزود: مدیران و کارکنان ناکارآمد در پست‌های اداری شهرستان تیران و کرون نمی‌مانند و برای تغییر آن‌ها برنامه‌ریزی و در کمیته تخلفات اداری به تخلف آن‌ها رسیدگی می‌شود و پست اداری آن‌ها تغییر می‌یابد.
فرماندار شهرستان تیران و کرون ادامه داد: فرصت سوزی، بی‌توجهی به مسئولیت، بی‌تعهدی و نارکارآمدی منجر به نارضایتی و ناامیدی مردم از نظام می‌شود و از این جهت یک مدیر و کارمند نظام جمهوری اسلامی با ناکارآمدی خود صدمه جدی به اعتبار کشور وارد می‌کند.
وی با بیان اینکه دشمنان علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار توطئه‌ می‌کنند، تصریح کرد: خسارت افراد ناکارآمدی از داخل کشور که از حقوق بیت‌المال بهره می‌گیرند، بیش از توطئه دشمنان به کشور خسارت وارد می‌کند.
حججی هم‌افزایی و همکاری برای رفع مشکلات کشور را نیازمند همکاری مسئولان با یکدیگر و مشارکت مردم دانست و گفت: در بحران سخت اقتصادی مردم و مسئولان در اقشار و رده‌های مختلف باید اختلافات را کنار بگذارند و وظیفه خود را انجام دهند.
وی با بیان اینکه ظرفیت پارلمان‌های محلی و مدیریت شهری برای رفع مشکلات و خدمت به مردم برای دستگاه‌های اداری ناشناخته مانده است، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اداری و خدمات‌رسان با همکاری دهیاری، شورای اسلامی و شهرداری قادر به توسعه خدمت‌رسانی به مردم هر منطقه هستند.
فرماندار تیران و کرون اضافه کرد: شوراهای اسلامی معتمدان و نمایندگان مردم هر منطقه به شمار می‌روند و دستگاه‌های اداری ملزم به همکاری با آن‌ها برای رفع مشکلات در چارچوب قانون و مقررات هستند و نباید به دیدگاه‌های آن‌ها بی‌توجهی شود.
وی با تأکید بر تلاش دستگاه‌های امنیتی برای تأمین آرامش و امنیت اجتماعی مردم اظهار کرد: دستگاه‌های امنیتی در این منطقه مانع از فرصت‌جویی افراد مجرم شده و عملکرد آن‌ها فضا را برای مجرمان، قاچاقچیان و احتکار کنندگان ناامن کرده است.
به گزارش ایمنا، در این جلسه محمد محمدی، بخشدار کرون به عنوان بخشدار مرکزی و ذبیح الله ابراهیمی به عنوان بخشدار کرون این شهرستان معرفی و از زحمات رضا صفری بخشدار سابق بخش مرکزی تجلیل شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار